یکی از خدمات عمده ی شرکت طراحان جوان تبریز، طراحی وبسایت برای مشتریان بزرگوار می باشد.

همانطور که می دانید، شعار اصلی سایت تبلیغات مشاغل تبریز، یک مینی وبسایت برای همه است. هدف اصلی تیم تبریز 118 در ابتدا، فراهم کردن امکان قابلیت جستجو در گوگل برای هر شغل است. دقیقا همان کاری که وبسایت های شخصی و تجاری انجام می دهند. با این تفاوت که وبسایت اختصاصی، حجم و قابلیت بیشتری دارد، اما هر صفحه ی سامانه مشاغل تبریز 118، 0.0001% هزینه ی طراحی وبسایت را شامل می شود! بله، ما یک مینی وبسایت با کمترین هزینه برای شما فراهم آورده ایم تا هر شغل و کسب و کاری در تبریز، با هر اندازه، ساختار، نوع و حجم فعالیت بتواند در موتور جستجوی گوگل با نام اختصاصی خود قابلیت جستجو داشته باشد و بدون اینکه هزینه ی میلیونی طراحی یک وبسایت را داشته باشیم، بتوانیم اطلاعات کاری، زمینه فعالیت، معرفی کسب و کار و ... خود را در بستر اینترنت به نمایش بگذاریم.

ورود کاربران عزیز به وبسایت تبریز 118 و استفاده از امکانات ثبت شغل در اینترنت، به معنای آگاهی کامل و پذیرفتن شرایط، قوانین و نحوه دریافت و استفاده از سرویس های موجود و خدمات می باشد.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش و دریافت خدمات، در هر زمان به معنی پذیرش کامل شرایط و قوانین موجود از سوی کاربر می باشد.

برای مطالعه قوانین و مقررات تیم تبریز 118، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

پیشنهاد مدیر سایت

*برخی از مطالب شاخص سایت*
.

.

جهت مشاهده اطلاعات شغل کلیک کنید

.

.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر کلیک کنید

.

.

جهت مشاهده اطلاعات کامل آگهی کلیک کنید

.

.

جهت مشاهده متن کامل کلیک کنید

 طراحان باهر جوان بارمان تبریز،سامانه مشاغل تبریز (تمام حقوق این سایت و اطلاعات موجود در آن نزد مالک محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد)

این سایت در ساماندهی سایت های ایرانی ثبت شده و دارای نماد اعتماد می باشد.