مجموعه ها

مراحل انجام کامپوزیت دندان در تبریز

کامپوزیت دندان از جمله روش های ترمیمی دندان است که فرد درمان پذیر هیچ گونه دردی را در هیچ کدام از مراحل درمان احساس نمی کند. اجرای کامپوزیت دندان به بیهوشی نیازی نداشته و در کوتاهترین زمان ممکن قابل انجام خواهد بود. با سایت تبلیغات مشاغل همراه باشید تا در مورد مراحل انجام کامپوزیت دندان با هم صحبت کنیم. اگر شما هم به تازگی مشتری انجام کامپوزیت دندان در تبریز شده اید، می توانید به لیست دندانپزشکان تبریز برای مشاوره و انتخاب پزشک مراجعه نمایید.

مراحل انجام کامپوزیت دندان در تبریز

اگر قصد انجام کامپوزیت دندان دارید، ابتدا دندانپزشک شما اقدام به معاینه و بررسی شرایط دندان های شما می کند. دندان ها برای انجام کامپوزیت دندان باید کاملا سالم باشند. پس ابتدا نسبت به درمان اقدام می کند. پس از رفع این آسیب دیدگی ها به پاکسازی و جرم گیری سطح دندان ها می پردازد.

سپس با اسید، سطح تمام دندان ها شسته می شود. در مرحله ی بعدی به وسیله روش های لایه گذاری، تمامی نقص های سطح دندان و عیب های ظاهری آنها پوشش داده شده و فرم دهی می کند. سپس کامپوزیت را سفت کرده و برای اطمینان از استحکام کامپوزیت، از بیمار خواسته می شود در چند مرحله دندان های خود را روی هم فشار داده یا گاز بگیرد. با تایید دندانپزشک و بیمار، مراحل انجام کامپوزیت دندان به اتمام می رسد.

انجام کامپوزیت دندان به همین سادگی و کوتاهی است. با سرعت بالایی هم انجام می گیرد زیرا پزشک به سادگی مواد را روی دندان های شما گذاشته و فرم می دهد. بر خلاف لمینت دندان، کامپوزیت دندان نیازی به ترکیب و ساخت در آزمایشگاه ندارد.

مشاوره تخصصی

اولین مرحله، انتخاب دندانپزشک ماهر و حرفه ای برای انجام کامپوزیت دندان است. برای انتخاب بهترین دندانپزشک تبریز می توانید به لیست دندانپزشکان تبریز مراجعه نمایید. دومین مرحله معاینه دهان و دندان شماست. در صورتی که هر گونه مشکل یا بیماری در دهان و دندان های شما وجود داشته باشد باید درمان شود.

کامپوزیت دندان در تبریز

انتخاب رنگ

در مرحله ی انتخاب رنگ از مراحل انجام کامپوزیت دندان در تبریز، حال دندانپزشک شما با توجه به کتابچه رنگ بندی خود، رنگ های مناسب برای دندان شما را معرفی خواهد شد و بر اساس پیشنهادات خود دندانپزشک و سلیقه ی شما، نزدیک ترین و مناسبترین رنگ به دندان های شما انتخاب خواهد شد. در انتخاب رنگ، رنگ طبیعی دندان های شما، رنگ پوست شما، نورهای طبیعی خورشید و غیرطبیعی چراغ موثر خواهند بود. اصلی ترین علت عدم هماهنگی رنگ کامپوزیت دندان با دندان های شما، انتخاب رنگ از روی رزین می باشد. زیرا رنگ واقعی کامپوزیت دندان پس از خشکی دهان دیده می شود. هر چه دهان شما حین انجام فرآیند خشک باشد، کامپوزیت اجرا شده شفاف تر و روشنتر خواهد بود. به همین دلیل معمولا توصیه می شود رنگ کامپوزیت خود را در همان 30 دقیقه ی اول انتخاب نمایید.

پاکسازی دندان ها

دندانپزشک شما، با هدف افزایش کیفیت اجرای کامپوزیت، اقدام به جرم گیری و پاکسازی دندان های شما خواهد کرد. برای اینکه کامپوزیت محکم و درست در جای خود قرار بگیرد، باید این پاکسازی به لایه مینای دندان برسد.

تراش دادن دندان ها

در این مرحله، اگر پزشک تشخیص پوسیدگی در سطح دندان ها دهد آنها را کامل تراش داده و پر می کند. زیرا با وجود پوسیدگی انجام کامپوزیت دندان امکان پذیر نخواهد بود.

شستشوی دندان با اسید

حال دندانپزشک شما با یک ماده ی اسیدی 30 – 40 درصدی از اسید فسفریک دندان و با کمک یک نرم کننده سطح دندان های شما را کامل شستشو می دهد. این کار باعث می شود کامپوزیت دندان با استحکام بیشتری به سطح دندان های شما بچسبد.

لازم به ذکر است این ماده اسیدی تا حدودی امن محسوب شده و در صورتی که به سطح زبان یا لثه ی بیمار پاشیده شود خطری ایجاد نمی کند. البته قبل از شروع به شستشو به شما یک عینک محافظ می دهند تا در برابر قطرات اسید از چشم ها محافظت کند. این مرحله کاملا بدون درد می باشد و فقط یک مرحله ی شستشوی دندان ها با فشار مایع است.

جاگذاری کامپوزیت دندان

حال با یک برس کوچک، مواد کامپوزیت روی دندان شما به صورت یک لایه نازک گذاشته می شود. حال با کاتالیست های پیوند دهنده و نور لیزری که به مواد تابانده می شود پس از 10 – 20 ثانیه مواد کامپوزیت دندان سفت خواهد شد.

فرم دهی

این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مرحله ای از اصلاح طرح لبخند محسوب می شود و باید با ظرافت کامل انجام شود. در این مرحله که تقریبا مهمترین مرحله ی انجام کامپوزیت دندان می باشد، دندانپزشک شما با ظرافت تمام به کامپوزیت فرم داده و تمامی عیب های ظاهری دندان شما را می پوشاند. به همین دلیل در مقالات قبلی گفتیم فرم دهی کامپوزیت دندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و انتخاب پزشک خوب و باتجربه برای این کار حساس برای شما یک وظیفه محسوب می شود. در نتیجه به عنوان متقاضی کامپوزیت دندان در تبریز، برای مشاهده ی لیست دندانپزشکان تبریز می توانید به مشاغل ثبت شده مراجعه نمایید.

قیمت کامپوزیت دندان در تبریز

خشک کردن کامپوزیت دندان

دندانپزشک شما، پس از اطمینان از لایه گذاری و فرم دهی کامپوزیت شما و همچنین اعلام رضایت از طرف شما، با استفاده از نور لیزر، شروع به خشک و سفت کردن کامپوزیت شما می کند. این فرآیند برای هر دندان، حدود 10 – 40 ثانیه زمانبر خواهد بود. لازم به ذکر است لایه ی کامپوزیت دندان، در بیشترین حالت خود فقط 2 میلی متر به ضخامت دندان شما اضافه خواهد کرد. در صورتی که دندانپزشک شما مهارت کافی برای ایجاد فاصله بین لثه و کامپوزیت نداشته باشد این مکان، یک مکان مناسب برای تجمع باکتری ها و رشد آنها خواهد بود.

اصلاح و پولیش

در این مرحله دندانپزشک شما، با استفاده از دیسک و تیغ های مخصوص کار پولیش کامپوزیت را انجام خواهد داد. این کار موجب صاف شدن و براقیت سطح کامپوزیت شما می شود. در این مرحله، ممکن است شما لرزش بسیار ظریفی از مته و تیغ احساس کنید، اما به هیچ عنوان دردی نخواهد داشت.

تست گاز گرفتن

در این مرحله دندانپزشک شما می خواهد تا با گاز گرفتن، میزان قدرت، سفتی و استحکام کامپوزیت خود را بررسی کرده و از روی هم قرار دادن و فرم درست کامپوزیت مطمئن شوید.

کاغذ کربن

حالا برای کوتاه یا بلند کردن دندان ها از کاغذ کربن استفاده می شود. دندانپزشک شما از شما می خواهد کاغذ کربن را بین دندان های خود قرار داده و شروع به ساییدن دندان ها روی سطح کاغذ بکنید. این کار کمک می کند دندانپزشک شما ضخامت کار و همچنین نقاطی که دندان های شما به هم می چسبند را بررسی کند.

پولیش نهایی

در نهایت، پس از تایید نهایی اجرای کامپوزیت دندان، کامپوزیت های شما دوباره پولیش خواهند شد تا هم رنگ دندان های طبیعی شما شود.

لیست دندانپزشکان تبریز

جمع بندی

کامپوزیت دندان یک روش ترمیمی بدون درد می باشد که هیچ نیازی به بی حسی یا بیهوشی نخواهد داشت. فقط در صورت نیاز، مقدار بسیار کمی از سطح دندان تراشیده خواهد شد که باعث حساسیت دندان های شما به سردی و گرمی می شود و پس از چند روز رفع خواهد شد. با انجام کامپوزیت دندان شما به سادگی می توانید دندان های زیبا، مرتب و یکدستی داشته باشید که لبخند شما را زیباتر از همیشه کند. اگر شما هم خواهان انجام اصلاح طرح لبخند یا کامپوزیت دندان در تبریز هستید، می توانید به لیست دندانپزشکان تبریز مراجعه نمایید. همچنین ما یک مقاله در مورد قیمت کامپوزیت دندان در تبریز 1402 داریم که می تواند برای شما هم مفید باشد. ممنون که با مقاله ی مراحل انجام کامپوزیت دندان از سایت تبلیغات مشاغل با ما همراه بودید.

 

 

خواندن 6859 دفعه

نظرها

  • Robertcax
    Robertcax

    В нашем мире, где аттестат - это начало успешной карьеры в любой области, многие пытаются найти максимально простой путь получения образования. Наличие документа об образовании трудно переоценить. Ведь именно он открывает двери перед каждым человеком, который желает вступить в профессиональное сообщество или учиться в ВУЗе.
    В данном контексте мы предлагаем очень быстро получить этот необходимый документ. Вы имеете возможность приобрести аттестат, что становится отличным решением для всех, кто не смог закончить обучение или потерял документ. Аттестат изготавливается аккуратно, с максимальным вниманием к мельчайшим элементам, чтобы в результате получился документ, максимально соответствующий оригиналу.
    Превосходство такого решения заключается не только в том, что вы оперативно получите свой аттестат. Процесс организовывается комфортно, с профессиональной поддержкой. Начиная от выбора требуемого образца до точного заполнения личных данных и доставки по России — все под полным контролем квалифицированных мастеров.
    Всем, кто хочет найти быстрый и простой способ получить необходимый документ, наша компания готова предложить выгодное решение. Приобрести аттестат - значит избежать продолжительного обучения и сразу переходить к достижению личных целей, будь то поступление в университет или начало карьеры.

    http://prema-attestats.ru/

  • DanielKic
    DanielKic

    There are many popular live sex cam sites that cater to all different preferences and desires. Some of the most popular ones include Chaturbate, MyFreeCams, LiveJasmin, and Flirt4Free.

    Chaturbate is known for its diverse selection of cam models, ranging from amateur performers to professional porn stars. It offers a unique "tip-based" system, where viewers can tip the performers for special requests or to show their appreciation.

    MyFreeCams is a popular choice for those looking for a more personalized experience, as many of the models offer private shows for a fee. It also has a large community aspect, with forums and chat rooms for viewers to interact with each other and the models.

    LiveJasmin is known for its high-quality video and audio, making it a top choice for viewers who value a visually stimulating experience. It also has a wide range of categories, allowing viewers to easily find the type of performer they are looking for.

    Flirt4Free is a popular site for those looking for a more intimate and interactive experience. It offers a variety of features such as cam-to-cam shows and interactive sex toys, making it a favorite among viewers who enjoy a more immersive experience.

    Overall, these live sex cam sites offer a diverse range of performers and features to cater to all types of desires and preferences. Their popularity shows that the demand for live sex cams continues to grow as people seek out new and exciting forms of sexual entertainment.

    https://www.dnnsoftware.com/activity-feed/my-profile/userid/3191975
    https://fusecrush1985.diary.ru/
    https://rentry.org/tfsum3mr
    https://www.quia.com/profiles/benra532
    https://imageevent.com/rilli1985

  • Robertcax
    Robertcax

    В современном мире, где аттестат - это начало успешной карьеры в любом направлении, многие стараются найти максимально быстрый путь получения качественного образования. Факт наличия документа об образовании переоценить попросту невозможно. Ведь диплом открывает двери перед любым человеком, желающим вступить в профессиональное сообщество или учиться в любом институте.
    В данном контексте мы предлагаем оперативно получить этот необходимый документ. Вы можете купить аттестат, и это становится удачным решением для человека, который не смог закончить обучение или утратил документ. Аттестаты выпускаются аккуратно, с максимальным вниманием ко всем нюансам, чтобы в результате получился 100% оригинальный документ.
    Преимущества данного подхода заключаются не только в том, что вы быстро получите аттестат. Процесс организовывается удобно, с профессиональной поддержкой. Начиная от выбора подходящего образца до консультации по заполнению личных данных и доставки в любое место страны — все находится под абсолютным контролем качественных мастеров.
    Всем, кто хочет найти оперативный способ получения требуемого документа, наша компания предлагает выгодное решение. Купить аттестат - значит избежать долгого обучения и сразу переходить к достижению личных целей, будь то поступление в университет или старт карьеры.

    http://prema-attestats.ru/

  • sandyterrace.com
    sandyterrace.com

    werankcities.com
    이제서야 Yang Tinghe는 온 몸에 스며드는 형언할 수 없는 두려움을 느꼈습니다.

  • sandyterrace.com
    sandyterrace.com

    nikontinoll.com
    "당신의 하인... 제 생각에는..." Xiao Jing은 겨우 반 문장을 마쳤습니다.

  • ryukzak_orOl
    ryukzak_orOl

    Чим корисні тактичні рюкзаки
    Відмінності від звичайних
    купити тактичний рюкзак купити тактичний рюкзак .

  • ryukzak_onOl
    ryukzak_onOl

    Як знайти найкращий тактичний рюкзак
    Комфорт та зручність
    тактичний військовий рюкзак https://ryukzakivijskovibpjgl.kiev.ua/ .

  • ryukzak_mbOl
    ryukzak_mbOl

    Рюкзак тактичний
    тактичний рюкзак https://ryukzakivijskovibpjgl.kiev.ua/ .

  • sandyterrace.com
    sandyterrace.com

    zanetvize.com
    원래 여자는 천성적으로 이런 일에 관심이 없었다.

  • Michaelspaph
    Michaelspaph

    As Mike Johnson tries to pass billions of dollars in aid to Ukraine, Israel and Taiwan, he’s having to put his own job on the line
    blacksprut
    Johnson moving ahead with Ukraine aid bill despite pressure from hardliners
    US Senate kills articles of impeachment against Homeland Security Secretary Alejandro Mayorkas
    Ex-Trump attorney asked if he thinks Trump should testify. Hear reply 1:29
    https://bs-gl.org
    Analysis Some House Republicans need this reminder that Russia is not their friend
    Viewers called in with Trump trial questions. Maggie Haberman answered 1:50
    If Trump testifies at NY criminal trial, prosecutors want to use his past legal run-ins to discredit him to jury
    Fact check: Donald Trump attacks Jimmy Kimmel for something Al Pacino did
    blacksprut
    https://bs-gl.org

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…