مجموعه ها

لمینت متحرک چیست؟ + لیست دندانپزشکان تبریز

لمینت متحرک یا همان روکش فوری یا Snap On Smile یک پلاک زیبایی است که از رزین دندانپزشکی ساخته شده و به عنوان روکش متحرک روی دندان های شما قرار می گیرد. لمینت متحرک بسیار نازک بوده و باعث ضخیم شدن دندان های شما نمی شود؛ عیب های ظاهری دندان را پنهان کرده و کار اصلاح طرح لبخند را انجام می دهد. با سایت تبلیغات مشاغل همراه باشید تا در مورد لمینت متحرک بیشتر بدانیم. برای مطالعه ی مقاله های بیشتر در مورد کامپوزیت دندان در تبریز، به بخش مقاله های ویژه مراجعه نمایید.

لمینت متحرک

گاهی ممکن است روش های ترمیمی هزینه بالایی داشته باشند، همچنین طول درمان بیشتر و گاهی دردناک هم ممکن است داشته باشند. همچنین کسانی که ترس از دندانپزشکی دارند دنبال روش های کم درد و راحتتری برای درمان هستند. مانند لمینت متحرک!

لمینت متحرک، یک وسیله ی متحرک دندانپزشکی است که نه به سوراخ کردن، نه به پر کردن و نه به چسباندن نیازی دارد. با قالب گیری از دندانهای شما و اختصاصی ساخته می شود. در نتیجه انعطاف پذیر و فوق العاده کاربردی محسوب می شود. سطح منعطف آن باعث می شود به راحتی سطح دندانها را محکم بپوشاند و بیمار نگران شل شدن و جابجایی آن خصوصا هنگام غذا خوردن نباشد. لمینت متحرک کام را پوشش نمی دهد و حتی برخوردی با لثه هم ندارد. در نتیجه یک روش درمانی راحت، سریع و غیرتهاجی جذاب است. لمینت متحرک از رزین ساخته شده، قابلیت اجرا در ضخامت های مختلف را دارد اما دقیقا مانند کامپوزیت دندان، ظاهر طبیعی و برجستگی های دندان شما را دارد.

موارد استفاده از لمینت متحرک

اگر شما هم یک روش درمانی غیرتهاجمی که قابلیت برگشت پذیری داشته باشد و همچنین مقرون به صرفه باشد را ترجیح می دهید، لمینت متحرک برای شماست. یک راه حل ساده، سریع و اقتصادی برای افرادی که می خواهند به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن به دندان های ایده آل خود برسند. ما در چند مقاله از سری مقاله های کامپوزیت دندان در تبریز، افرادی را که نمی توانند کامپوزیت دندان استفاده کنند نام بردیم. این افراد به راحتی می توانند از لمینت متحرک استفاده کنند که هم زیبایی و جذابیت کامپوزیت دندان را دارد و هم بیماری و مشکلات مانع دندان های زیبای آنها نشود. این افراد شامل افرادی دارای شرایط سنی نامناسب، بیماری های سرطان، دیابت، بیماری های قلبی، مشکلات و بیماری های دهان و دندان و عفونت لثه می شود که با لمینت متحرک به راحتی مشکلات دندان خود را می توانند پنهان کنند.

کامپوزیت دندان در تبریز

مزایای لمینت متحرک

لمینت متحرک به افراد کمک می کند تا بهداشت دهان و دندان خود را به بهترین نحو ممکن حفظ کنند.

لمینت متحرک هم برای دندان های بالا و هم برای دندان های پایین قابل استفاده است.

از دیگر مزایای لمینت دندان این است که هر روز و بدون محدودیت می توانید از آن استفاده کنید. فقط تنها نکته ای که باید رعایت کنید، خارج کردن لمینت از دهان و تمیز کردن و قرار دادن آن در کیف مخصوص هنگام خواب است. مگر در مواقعی که دندانپزشک شما لمینت را به عنوان محافظ دندان توصیه کرده که در ادامه شرح می دهیم.

بر خلاف کامپوزیت دندان، لمینت متحرک برای استفاده کننده، از نظر رژیم غذایی هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند. پس شما می توانید با خوراکی های نرم تر غذا خوردن را آغاز و به مرور از مواد غذایی سخت هم استفاده نمایید. لمینت متحرک قابلیت تحمل 200 درجه سانتی گراد را هم دارد. یکی از مواردی که همیشه به داوطلبان کامپوزیت دندان در تبریز گفته می شود، کامپوزیت دندان در برابر حرارت بیش از حد و برودت بیش از حد حساس است و باید این موارد را رعایت کنند. اما لمینت متحرک از این قاعده مستثنی است.

شستشوی لمینت متحرک

لمینت متحرک را همیشه با دو دست به آرامی تکان داده و از دندان جدا کنید. هرگز آن را فشار ندهید یا خم نکنید. پس از هر وعده ی غذایی از دهان خارج کرده آب کشی کنید، با ژل ضدباکتری تمیز کرده و استفاده کنید. همیشه قسمت های داخلی آن را با مسواک نرم و دو بار در روز تمیز کنید. برای تمیز کردن لمینت متحرک، خصوصا اگر لک چای، قهوه و ... روی آن دیدید، از پودر مخصوص لمینت متحرک استفاده کنید. هیچگاه از خمیردندان معمولی استفاده نکنید و به جای آن از آب استفاده کنید. شستشو با پودر، به این روش است که در یک فنجان آب خنک نصف فنجان پودر ریخته و لمینت خود را 15 دقیقه داخل آن قرار دهید و سپس آبکشی کنید. لمینت متحرک را همیشه داخل کیف مخصوص خود نگهداری کنید.

اگر شما هم به انجام لمینت متحرک یا کامپوزیت دندان در تبریز علاقه دارید، می توانید به لیست دندانپزشکان تبریز برای انتخاب پزشک خود مراجعه نمایید.

مدت ماندگاری لمینت متحرک

همانطور که از نامش پیداست، لمینت متحرک یک وسیله ی دائمی نیست و عمر محدودی دارد. اما در صورت استفاده اصلی می توان از 3 تا 5 سال از آن استفاده نمود. در صورتی که مراقبت درست را رعایت کنید، ممکن است بیشتر هم عمر کند. پس عمر مفید آن به مراقبت ها هم بستگی دارد.

استفاده از لمینت متحرک در خواب

اگر برایتان سوال پیش آمده که می توانید از لمینت متحرک در خواب استفاده کنید، حتما باید با دندانپزشک خود صحبت کنید. معمولا توصیه می شود لمینت را هنگام خواب خارج کنید. اما کسانی که بیماری دندان قروچه دارند و با قصد محافظت از دندان های خود از لمینت متحرک استفاده می کند، ممکن است دندانپزشک توصیه کن در خواب هم از آن استفاده کند. در نتیجه خواب مشکلی برای لمینت شما ایجاد نمی کند اما با دندانپزشک خود حتما در این مورد مشورت کنید.

نکات مهمی که باید در استفاده از لمینت متحرک بدانید.

لمینت متحرک هم مانند هر وسیله دندانپزشکی دیگری، به مراقبت های ویژه نیاز دارد. رزین لمینت، فرمول خاصی دارد که باعث افزایش ماندگاری آن می شود اما در هر صورت، به عنوان یک لمینت و کامپوزیت دندان، امکان شکستن آن وجود دارد. در نتیجه توصیه اکید دندانپزشکان این مسئله است که همیشه لمینت متحرک را با هر دو دست از دهان به آرامی با تکان های ظریف خارج کرده و با هر دو دست داخل دهان جایگذاری کنید تا از هر گونه خم شدن، پیچ خوردگی و فشار به فرم اصلی آن جلوگیری نمایید.

لیست دندانپزشکان تبریز

تغییر رنگ لمینت متحرک

مهمترین دلیلی که باعث می شود دندانپزشکان لمینت متحرک را توصیه کنند، این است که مانند کامپوزیت دندان رنگ خود را از دست نمی دهد. همچنین غیرسمی و ضدحساسیت می باشد. در نتیجه ترکیبات غیرمتخلخل آن باعث می شود از چسبیدن لکه ها و رنگ ها به خود جلوگیری کند. رزین مورد استفاده در لمینت متحرک از چسبیدن بقایای مواد غذایی به دندان هم جلوگیری می کند که نشان می دهد عامل جذب باکتری یا تولید عفونت در دهان نیز نخواهد بود. در نتیجه لمینت متحرک تغییر رنگ نداشته و در برابر لک های سیگار، نوشیدنی ها، قهوه و خوراکی های رنگی، مقاوم بوده و موجب می شود شما بدون هیچ نگرانی هر چیزی که دوست دارید بخورید.

ممنون که تا اینجا با مقاله ی جدیدی از سایت تبلیغات مشاغل با ما همراه بودید. اگر شما هم داوطلب انجام لمینت یا کامپوزیت دندان در تبریز می باشید، لیست دندانپزشکان تبریز به منظور انتخاب بهتر برای شما فراهم شده است.

 

خواندن 1436 دفعه

نظرها

  • Travis Scott Jordan
    Travis Scott Jordan

    I would like to voice my respect for your generosity in support of visitors who need help with the question. Your real commitment to getting the message along appeared to be rather practical and has regularly empowered people just like me to arrive at their goals. Your personal warm and friendly guidelines signifies so much to me and far more to my fellow workers. Many thanks; from each one of us.

  • supreme clothing
    supreme clothing

    Needed to compose you this tiny note just to say thanks a lot yet again for the pretty suggestions you've shared in this case. It is certainly pretty open-handed with people like you to present openly what a number of us would've distributed as an electronic book to earn some dough on their own, especially considering the fact that you could have done it in case you considered necessary. Those guidelines likewise worked to provide a good way to comprehend some people have the identical desire similar to mine to grasp lots more pertaining to this matter. I'm certain there are millions of more pleasurable occasions up front for many who check out your website.

  • bape outlet
    bape outlet

    Thank you a lot for providing individuals with a very marvellous possiblity to read from this website. It's usually very pleasing and full of fun for me personally and my office mates to search your website really 3 times in one week to read the latest secrets you will have. Of course, I am always contented considering the sensational knowledge you serve. Certain 3 ideas in this article are rather the finest I've ever had.

  • palm angels clothing
    palm angels clothing

    I must voice my respect for your kind-heartedness supporting persons who need help with that subject. Your very own commitment to passing the message all-around became surprisingly invaluable and has all the time encouraged girls like me to arrive at their endeavors. Your entire insightful guidelines means a great deal a person like me and extremely more to my peers. Thanks a lot; from all of us.

  • kd shoes
    kd shoes

    I simply wanted to thank you very much once more. I am not sure what I might have sorted out in the absence of the entire suggestions provided by you over such a problem. It was before a fearsome condition in my opinion, nevertheless looking at this skilled manner you resolved it took me to cry for fulfillment. Extremely grateful for this work and thus have high hopes you realize what an amazing job you were putting in teaching people thru your web page. Probably you have never encountered all of us.

  • golden goose sale
    golden goose sale

    There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made sure good factors in options also.

  • cheap jordan shoes
    cheap jordan shoes

    I just wanted to write down a small remark so as to say thanks to you for some of the nice instructions you are posting on this site. My considerable internet investigation has finally been rewarded with pleasant content to exchange with my company. I 'd believe that most of us site visitors are unquestionably endowed to exist in a notable place with so many special individuals with beneficial tactics. I feel really happy to have seen your entire web site and look forward to tons of more amazing minutes reading here. Thanks a lot once again for all the details.

  • goyard bags
    goyard bags

    My husband and i felt absolutely comfortable when Raymond managed to finish up his investigations because of the precious recommendations he got through your blog. It is now and again perplexing just to happen to be offering procedures other folks might have been selling. So we discover we have you to be grateful to for this. The type of illustrations you made, the simple blog navigation, the relationships your site help to promote - it's got many terrific, and it's making our son and the family imagine that the topic is excellent, which is certainly particularly important. Many thanks for all the pieces!

  • off white outlet
    off white outlet

    Thank you for each of your effort on this web page. Betty take interest in doing research and it's really easy to understand why. My spouse and i learn all about the compelling mode you render efficient information by means of the web site and as well as strongly encourage response from some other people about this situation so my princess is without question being taught a lot. Have fun with the remaining portion of the new year. You're the one carrying out a pretty cool job.

  • kobe shoes
    kobe shoes

    I precisely wanted to appreciate you again. I do not know the things that I might have sorted out without the actual points revealed by you over such theme. It was actually a hard issue in my view, but being able to view your expert avenue you managed that took me to jump for joy. Now i am grateful for your help as well as hope you recognize what an amazing job that you are providing instructing people today through the use of your web page. I am certain you have never met all of us.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…