مجموعه ها

تجربیات واقعی در مورد کامپوزیت دندان + کامپوزیت دندان در تبریز

خواندن نظرات مردم در مورد مسائل گوناگون، با توجه به اینکه در شرایط مختلف و متنوعی اتفاق افتاده است باعث وسعت دید و تصمیم گیری بر اساس بررسی شرایط مختلف انجام می گیرد. پس هر چه بیشتر نظرات دیگران در مورد مسئله ای را بدانیم، راحتتر تصمیم می گیریم یا به عبارتی منطق و دانش بیشتری پشت تصمیم گیری های ما ایجاد می شود. انجام کامپوزیت دندان هم از این قاعده مستثنی نیست و امروز با هم هستیم تا با هم نظرات مردم در مورد کامپوزیت دندان را با هم بررسی کنیم. همچنین برای کامپوزیت دندان در تبریز، می توانید به بهترین دندانپزشک تبریز مراجعه نمایید.

نظرات مردم در مورد کامپوزیت دندان

در مقاله های پیشین در مورد کامپوزیت دندان در تبریز، قیمت کامپوزیت دندان، مزایا و معایب کامپوزیت دندان و در نهایت اینکه کامپوزیت دندان برای چه کسانی مفید است و چه کسانی نمی توانند کامپوزیت دندان انجام دهند صحبت کردیم. امروز نوبت به اشتراک گذاری نظرات مردم در مورد کامپوزیت دندان است که سایت اصناف تبریز با تحقیق از سر تا سر اینترنت این نظرات را گردآوری نموده تا در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

نظرات کلی مردم، در مورد کامپوزیت دندان مثبت و خوب است. چرا؟ کامپوزیت دندان یک جایگزین مناسب و قابل قبول برای ترمیم دندان های کوچک، خراب یا شکسته است و می توان با کمترین عارضه و قیمتی مناسبتر نسبت به سایر روش های ترمیمی، دندان های زیبا و مرتبی داشت. این ترمیم به گونه ای است که جایگزینی دندان های شما با کامپوزیت دندان به وضوح قابل مشاهده نیست، با دندان های دیگر شما به خوبی هم از نظر اندازه، هم از نظر رنگ و هم از نظر شکل ظاهری مطابقت خواهد داشت که این مورد باعث می شود تمایل مردم به انجام کامپوزیت دندان بیشتر شود. پس با این اوصاف، کامپوزیت دندان بهترین راه حل برای رفع مشکلات جزئی دندان های شما مانند شکاف، شکستگی، فرسایش، تغییر رنگ و مشکلاتی از این قبیل است. دوران نقاهت نداشته، نیاز به تکرار جلسات ندارد، قیمت مناسبی داشته و خیلی زود هم می توانید نتیجه را مشاهده نمایید.

برای مشاهده قیمت کامپوزیت دندان، می توانید به بهترین دندانپزشک تبریز و بخش کامپوزیت دندان در تبریز مراجعه نمایید.

نظرات منفی در مورد کامپوزیت دندان

همانطور که می دانید، کامپوزیت دندان هم مانند هر روش ترمیمی و زیبایی دیگر، با وجود رضایت حداکثری، ممکن است برای افرادی مناسب نباشد یا رضایت کافی از کامپوزیت دندان را نداشته باشند. افرادی که مدتی پس از جاگذاری کامپوزیت دندان ممکن است در دندان یا لثه های خود احساس درد و فشار داشته باشند؛ یا کامپوزیت دندان باعث بروز آلرژی و حساسیت در لثه های برخی افراد شود. افراد ناراضی معمولا کسانی هستند که قبل از انجام کامپوزیت دندان، به خوبی در مورد این روش تحقیق نکرده اند، دقت کافی برای انتخاب بهترین دندانپزشک تبریز نکرده اند، یا حتی مشکلاتی در دندان و لثه های خود داشته اند که نیازمند درمان قبل از انجام کامپوزیت دندان بوده است؛ اما با بی توجهی اقدام به کامپوزیت کرده اند که این مشکل را برای آنها تشدید کرده است. پس اگر می خواهید از این روش نهایت نتیجه را بگیرید، حتما در انتخاب کلینیک دندانپزشکی خود، دندانپزشک خود، مواد و برند کامپوزیت، سلامتی دندان ها و واجد شرایط بودن آنها برای انجام کامپوزیت دندان اطمینان حاصل فرمایید.

کامپوزیت دندان در تبریز

نظرات مردم در مورد کامپوزیت دندان

نظرات منفی کامپوزیت دندان در تبریز

کامپوزیت دندان، با توجه به مزایایی که گفته شد، یکی از پرکاربردترین روشها برای ترمیم دندان های آسیب دیده ی شماست. مزایای بسیار آن مانند روند آسان و سریع، طرح های سفارشی، تنوع رنگ و امکان تطابق رنگ و شکل مواد با دندان های شما باعث می شود یکی از بهترین گزینه ها محسوب شده و بین مردم توجه بسیاری را به خود جلب کند.

کامپوزیت دندان نسبت به روش های دیگر ترمیمی مانند ونیر، پرسلن هزینه کمتری داشته و در عین حال دندان های شما را به زیباترین حالت ممکن بی نقص جلوه می دهد. پس چه دلیلی برای رد آن دارید؟

 همانطور که در سایت اصناف تبریز ذکر شد، کامپوزیت دندان یک روش بسیار پرکاربرد و محبوب است؛ اما باز هم از آنجایی که گل بی خار خداست، نظرات منفی و نارضایتی هم ممکن است در مورد کامپوزیت دندان پیش بیاید. مثلا:

مقاومت کمتر در برابر فشار نسبت به پرسلن و ونیر

کامپوزیت دندان در مقایسه با سایر روش های ترمیمی مانند ونیر یا پرسلن، مقاومت کمتری در برابر فشار و وزن زیاد دارد؛ در نتیجه ممکن است در برابر ضربات زودتر آسیب ببیند، بکشند یا خراش بگیرد.

زمان ترمیم بیشتر

درست است که انجام کامپوزیت دندان نیاز به تکرار جلسات ندارد؛ اما جاگذاری مواد آن نسبت به دیگر روش های ترمیمی زمان بیشتری نیاز دارد؛ در نتیجه اگر دنبال یک روش سریع و کوتاه مدت هستید کامپوزیت دندان نمی تواند رضایت شما را جلب کند.

تغییر رنگ در صورت عدم مراقبت

کامپوزیت دندان، دقیقا مانند دندان های خودتان قابلیت تغییر رنگ دارد. در صورتی که دخانیات مصرف می کنید، چای و قهوه و غذاهای پررنگ و ادویه زیاد مصرف می کنید، قطعا یک تجربه ی منفی از نظرات مردم در مورد کامپوزیت دندان را خواهید داشت. چرا که کامپوزیت دندان هم مانند سایر روش ها و حتی مانند دندان های خودتان در برابر این مواد آسیب پذیر بوده و در صورت عدم رعایت به سادگی تغییر رنگ می دهد.

بهترین دندانپزشک تبریز

حساسیت به مواد ترمیمی

اگر شما هم از کسانی هستید که دندان ها، لثه یا کلا خودتان نسبت به مواد شیمیایی آلرژی دارید، به احتمال زیاد کامپوزیت دندان برای شما مناسب نخواهد بود. زیرا کامپوزیت دندان در صورت آسیب دیدگی نیاز به ترمیم خواهد داشت و این ترمیم به وسیله یک سری مواد شیمیایی است که ممکن است واکنش آلرژیک شما را برانگیخته کند.

مواردی که ذکر شد، واقعا به عنوان معایب کامپوزیت دندان محسوب نمی شود و بسته به نوع انتخاب و معیارها و شرایط شما، کامپوزیت دندان می تواند برای شما مناسب یا نامناسب باشد. بیایید با هم کمی در مورد نظرات مردم در مورد کامپوزیت دندان بخوانیم. همچنین برای دریافت ویزیت از بهترین دندانپزشک تبریز می توانید اینجا مراجعه نمایید.

 

اگه شما هم می خواید تو لیست بهترین دندانپزشک تبریز باشید، اینجا کلیک کنید

تجربیات واقعی مردم در مورد کامپوزیت دندان در تبریز

مریم:

کامپوزیت دندان اصلا عارضه نداره؛ پنج سالی میشه که کامپوزیت کردم، مراقبت کردم و هنوز هم مثل روز اولش خوشگله. تا یک ماه قصد دارم فک پایینم رو هم کامپوزیت کنم و بسیار راضیم.

فرحناز:

دندونای من کاملا کج و معوج و بزرگ بود. چون بزرگی دندونامو دوست داشتم، اول می خواستم ارتودنسی کردم که مرتب بشن. ولی چون بی نظمی دندونام خیلی کم بودن، دندانپزشکم توصیه کرد کامپوزیت کنم و گفت ارتودنسی کردن دندونامو مستعد پوسیدگی می کنه و به جای اینکه سیم چندین سال روی دندونام بمونه، کامپوزیت کنم. من کامپوزیت دندان رو پیش بهترین دندانپزشک تبریز انجام دادم و به شدت راضیم. دندانپزشکم حرفه ای، خوش سلیقه و متخصص بود و با بهترین مواد برام کامپوزیت دندان انجام داد.

سارا:

من چند سال پیش ونیر کامپوزیت انجام دادم. با توجه به اینکه کامپوزیت دندان در تبریز قیمت مناسبی داره، پزشک موافقت کرد اما چون بدون بررسی کامل کامپوزیت کردم، لثه ام شروع به واکنش های حساسیتی و التهاب کرد که دندانپزشکم با بررسی گفت باید کامپوزیت دندان من برداشته بشه. پس از درمان التهاب لثه دوباره اقدام به کامپوزیت کردم که خدا رو شکر الان خیلی راضیم. البته می گم اگر محدودیت بودجه ندارید لمینت از کامپوزیت خیلی بهتره.

محمد:

دندونای جلویی من ساییدگی شدیدی داشت. با مراجعه به بهترین دندانپزشک تبریز و دریافت مشاوره دندانپزشک من با کامپوزیت دندان موافقت کردن؛ حالا کامپوزیت دندان انجام دادم و خیلی از جلوه ی ظاهری اون راضیم. همیشه وقتی مسواک می زنم دندونام سفید، مرتب و براق دیده میشن. درد و دوره ی نقاهت خاصی هم نداشتم و خدا رو شکر نظرم تا الان مثبته.

الهام:

تجربه ی خوبی از کامپوزیت دندان داشتم. البته روز اول همش احساس می کنید لثه به دندوناتون چسبیده؛ فقط شب رو بخوابید و از فردا بهش عادت می کنید. بعدش هر موقع مسواک می زنید یا جلوی آیینه لبخند می زنید می فهمید چقدر تغییر مثبتی داشتید.

مبینا:

من خیلی راضیم از کامپوزیتم اما مهمترین تجربه ای که کسب کردم این بود که انتخاب پزشک اهمیت خیلی زیادی داره. دقت کنید به بهترین دندانپزشک تبریز یا شهرتون مراجعه کنید. همه دندانپزشک ها نمی تونن کامپوزیت خوبی اجرا کنن. اگر اصول اولیه جاگذاری رو بلد نباشن ممکن لثه تون عفونت کنه. یا اینکه مواد خوب نباشه یا رنگش با رنگ دندون اصلی شما فرق کنه که اصلا نمای زیبایی نخواهد داشت.

مریم:

مهمترین مسئله اینه کامپوزیت دندان در تبریز باید با برند خوب و کیفیت بالایی انجام بشه. دندانپزشک و مواد خیلی مهمن. من با نهایت وسواس دنبال یه متخصص حرفه ای و کاربلد گشتم که دندونام بسیار زیبا و در عین حال طبیعی جلوه کنه. مثل سلبریتی های اروپایی که همه شون کامپوزیت کردن اما اصلا متوجه نمی شید که کامپوزیت دارن. به شدت مراقبم، نوشیدنی های تیره زیاد نمی خورم، مسواک رو مرتب می زنم و این مراقبت ها به نظرم خیلی تو دوام کامپوزیت و زیبایی اون تاثیر داره. مهمترین نکته ای که در مورد انتخاب کامپوزیت دندان منو مصمم تر کرد، این بود که مثل لمینت دندان رو تراش نمی دن. در نتیجه خطر پوسیدگی دندونای شما در کامپوزیت دندان کاهش پیدا میکنه و قیمت مناسب تری هم نسبت به لمینت خواهد داشت.

ایمان:

من یک ساله که کامپوزیت دندان انجام دادم. باهاش راحتم. مراقبت و نگهداری خیلی سخت و وقت گیری نداره فقط بهداشت دهانی خودتون رو رعایت کنید. ممکنه روز اول احساس سنگینی کنید اما به مرور عادت می کنید. روزهای اول دخانیات، چای و قهوه استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

بین تجربیات چه کسانی از کامپوزیت دندان در تبریز راضی بودند؟

به طور کلی، بیشتر کسانی که یک سری مشکلات جزئی در دندان های خود داشتند؛ از روش ترمیمی کامپوزیت دندان راضی بودند. کسانی که فرسایش، شکستگی، شکاف و تغییر رنگ داشتند با انجام کامپوزیت خیلی راحت توانستند مشکلات خود را حل کنند. علاوه بر آن، کسانی که می خواهند ظاهر سفیدتر و زیباتری به دندان های خود ببخشند، یا فضای خالی بین دندان هایشان را پر کنند؛ عنوان کرده اند که از کامپوزیت دندان راضی هستند. همچنین کسانی که از روش های جراحی و جایگزینی دندان مانند ایمپلنت می ترسند؛ کامپوزیت دندان یک روش زیبایی غیرجراحی برای آنها محسوب می شود که کمک می کند به راحتی به زیبایی دندان برسند.

چه کسانی از کامپوزیت دندان پشیمان می شوند؟

در بین نظراتی که در سایت اصناف تبریز خواندیم یک رضایت کلی را مشاهده کردیم، اما در برخی از مواد هم ممکن است پشیمانی اتفاق بیفتد مثلا :

رنگ کامپوزیت دندان مطابق با دندان ها نیست: در برخی از موارد که انتخاب دندانپزشک مورد نظر یا مواد قابل اطمینان نیست ممکن است از کامپوزیت دندان پشیمان شوید.

خراشیدگی: بارها در این مقاله و مقاله های پیشین ذکر کردیم کامپوزیت دندان، حساسیت بیشتر و عمر کمتری نسبت به روش های ترمیمی دیگر دارد که می تواند باعث آسیب پذیری دندان های شما شود یا نیاز به ترمیم و جایگزینی مواد کامپوزیت داشته باشد. کامپوزیت دندان نسبت به سایر روش ها، در برابر فشار و خراشیدگی به شدت حساس است، در صورتی که مراقبت های لازم در برخورد با سطوح محکم و سخت مانند غذاهای سفت، برخی تحرکات و ورزش های پرخطر انجام نگیرد، می تواند باعث خرابی و خراش و لب پر شدن کمپوزیت شما شود.

تغییر رنگ: بازها گفتیم در صورتی که از کامپوزیت دندان خود مراقبت کافی را به عمل نیاورید و بهداشت دهان خود را رعایت نکنید، یا حتی از نوشیدنی های تیره و دخانیات بدون حساب و کتاب استفاده کنید باعث تیره شدن رنگ کامپوزیت دندان شما به مرور زمان خواهد شد.

کامپوزیت دندان، در کل یک انتخاب واقعا خوب محسوب می شود. در صورتی که توسط دندانپزشک متخصص و حرفه ای و با مواد با کیفیت و برند خوب کامپوزیت دندان  انجام شود، می تواند به یکی از زیباترین تجربه های ترمیمی دندان شما تبدیل شود. در صورتی که مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان را نمیدانید اینجا کلیک کنید. در صورتی که مراقبت های لازم و کافی از کامپوزیت های خود انجام ندهید به راحتی باعث خرابی و آسیب رسیدن به کامپوزیت می شود که همین امر باعث پشیمانی شما از انجام کامپوزیت دندان خواهد شد.

سخن پایانی

در این قسمت از سایت اصناف تبریز بر آن بودیم تا با به اشتراک گذاری نظرات مردم در مورد کامپوزیت دندان، شما را در انتخاب یک تصمیم مهم مانند زیبایی دندان هایتان یاری کنیم. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات و دانش کافی در این مورد، ممکن است در مورد انتخاب روش ترمیمی دندان های خود تردید داشته باشند که مطالعه این نظرات می تواند به آرامش خیال شما کمک بسیاری بکند.

نظرات مردم در مورد کامپوزیت دندان

 

خواندن 1843 دفعه

نظرها

  • goyard bags
    goyard bags

    Your home is valueble for me. Thanks!?

  • bape sta
    bape sta

    WONDERFUL Post.thanks for share..extra wait .. ?

  • hermes
    hermes

    I am often to running a blog and i really recognize your content. The article has really peaks my interest. I am going to bookmark your website and hold checking for brand spanking new information.

  • off white
    off white

    you have an amazing weblog here! would you like to make some invite posts on my weblog?

  • cheap jordans
    cheap jordans

    Hey! I just want to give a huge thumbs up for the nice data you could have right here on this post. I will probably be coming again to your weblog for extra soon.

  • golden goose superstar sneakers
    golden goose superstar sneakers

    Thank you a lot for providing individuals with such a brilliant chance to read critical reviews from this site. It can be so terrific plus full of a good time for me personally and my office mates to visit your site no less than 3 times per week to study the fresh things you have. Not to mention, I'm certainly astounded with all the fabulous tips and hints served by you. Some 4 facts in this article are in truth the most suitable I've had.

  • jordan shoes
    jordan shoes

    I found your weblog website on google and examine a couple of of your early posts. Continue to maintain up the superb operate. I just additional up your RSS feed to my MSN Information Reader. Looking for forward to studying extra from you later on!?

  • supreme shirt
    supreme shirt

    WONDERFUL Post.thanks for share..more wait .. ?

  • jordan outlet
    jordan outlet

    Youre so cool! I dont suppose Ive read something like this before. So good to seek out someone with some authentic thoughts on this subject. realy thanks for starting this up. this web site is something that is needed on the web, someone with a little bit originality. useful job for bringing something new to the internet!

  • supreme t shirt
    supreme t shirt

    Oh my goodness! an amazing article dude. Thank you However I am experiencing challenge with ur rss . Don抰 know why Unable to subscribe to it. Is there anybody getting identical rss drawback? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…