مجموعه ها

اتحادیه چیست؟ | اختیارات و وظایف اتحادیه ها + لیست و آدرس اتحادیه های تبریز ویژه

 

اتحادیه چیست؟

اتحادیه چیست؟ اتحادیه یک گروه متشکل از افرادی است که اهداف مشترکی در حفظ حقوق مشاغل و حرفه های مورد نظر و همچنین وضع قوانینی برای جلوگیری از تخلف و ایجاد اختلال در نظام کسب و کاری اصناف دارند؛ معمولا افراد اتحادیه از افراد دارای اعتبار و خوشنامی در بین اعضا انتخاب می شوند. البته لازم به ذکر است که گاهی چند صنف مرتبط در یک گروه اتحادیه قرار می گیرند و افراد اتحادیه متشکل از این اتحادیه ها خواهند بود. پس اگر بخواهیم به پاسخ پرسش اتحادیه چیست برسیم باید بگوییم فعالیت اتحادیه تحت سود و صلاحیت اصناف است و هدف از ایجاد اتحادیه حمایت از حقوق صنف های آن رسته اتحادیه و ایجاد همکاری و تعاون بین اصناف و بهبود خدمات به مشتریان و مصرف کنندگان و در نتیجه بهبود اقتصاد شهر و کشور می باشد و اعضای آن به صورت شخصیت های حقوقی و دارای عملکرد مستقل هستند. هیئت رئیسه اتحادیه نیز از طریق رای های اعضای صنف انتخاب می شوند و یک دوره ی 4 ساله انجام خدمت می کنند.

شاید دانستن این مورد مهم باشد که برخی از اصناف بزرگ زیر مجموعه ای از اتحادیه ها هستند.

از جمله اتحادیه های تبریز تبریز چون فروشندگان فرش ماشینی در تبریز، فروشندگان موکت تبریز، تزئینات داخلی در تبریز، دکوراسیون داخلی در تبریز و پرده فروشی های تبریز همگی جزئی از اتحادیه دکوراسیون داخلی تبریز میباشند.

وظایف اتحادیه و رئیس اتحادیه چیست؟

بر اساس ماده 30 قانون نظام صنفی، بند "ط" در مورد وظایف اتحادیه این چنین ذکر شده است: اتحادیه های صنفی بعد از تشکیل کمیسیون بازرسی بر چگونگی و نحوه فعالیت واحدهای صنفی همکار و هم شغل خود باید نظارت داشته باشند.

وظایف اتحادیه در وهله ی اول مدیریت مشکلات اعضای صنف بوده تا اعضای اصناف بتوانند بدون مشکل به انجام امور کاری و کسب درآمد بپردازند. از جمله ی این مشکلات استعلام قیمت و یکسان سازی آن، رفع مشکلات تعزیراتی و رفع دغدغه های اولیه و ابتدایی ای که برای یک صنف امکان وقوع دارد می باشد.

همچنین بررسی مشکلات مالیاتی و پیگیری آن از جمله وظایف رئیس اتحادیه است و در صورت تشخیص رکود در درآمد صنف، انعکاس آن به سازمان امور مالیاتی و اتاق اصناف از جمله وظایف رئیس اتحادیه می باشد.

رئیس اتحادیه باید در زمینه اقدام در مورد واحدهایی که فاقد پروانه هستند واکنش جدی و صریح داشته باشد و باید واحدهای فعال فاقد پروانه توسط بارزس های اتحادیه شناسایی شوند و اقدام به جلوگیری از فعالیت های آنها به عمل اید تا همه به صورت عادلانه و قانونمند فعالیت داشته باشند. البته لازم به ذکر است بازرس باید تخصص و آگاهی لازم در مورد آن شغل و رسته شغلی مورد نظر را دارا باشد.

بر اساس ماده 72 قانون نظام صنفی، خریداران و مشتریان و همچنین بازرسان و ناظران می توانند تخلفات واحد صنفی مورد نظر خود را به اتحادیه های مربوطه اطلاع دهند و اتحادیه نیز وظیفه ی رسیدگی به این شکایات در اسرع وقت را دارد. مدت رسیدگی، بررسی و حل گزارش و شکایت ها ده روز است و اگر در طی این ده روز تخلفی ثابت شود پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی در تهران، و اداره ها و شعب تحت نظر سازمان در شهرستان ها ارسال می شود و آنها موظفند ظرف نهایتا دو هفته در حضور شاکی و متخلف پرونده را مورد رسیدگی قرار داده و طبق قوانین مربوطه حکم را صادر نمایند؛ در غیر اینصورت اگر اقدامی صورت نگیرد، عدم تخلف اعلام و پرونده مخطومه میشود.

بر اساس ماده 27 قانون صنفی، در صورت صدور حکم متخلف، اتحادیه می تواند از نیروی انتظامی درخواست پلمپ صنف مورد نظر را داشته باشد و برای این اقدام نیازی به دریافت پروانه کسب نیز ندارد. در این صورت به واحد صنفی از طرف نیروی انتظامی 10 الی 20 روز مهلت تخلیه داده می شود و پس از رسیدن این موعد واحد پلمپ می شود.

همچنین بر اساس ماده 28 قانون نظام صنفی، اتحادیه اختیار دارد واحدهایی که بدون دریافت مجوز از اتحادیه تغییر شغل داده باشند یا کسب و کار خود را بدون اطلاع تعطیل کرده و در شغل دیگری بدون مجوز فعالیت داشته باشند، را تعطیل کند.

روال کاری اتحادیه و جلسات اتحادیه چیست؟

بر اساس ماده 36 قانون نظام صنفی وظایف و روال کار اتحادیه بدین شکل است:

تشکیل جلسات هیئت رئیسه:

ماده 1: طرز تشکیل جلسات بدین شرح است که :

باید در هفته حداقل یک جلسه در روز و زمان معینی برگزار شود. جلسه با دعوت رسمی و کتبی رئیس هیئت و در صورت عدم حضور وی یکی از نایبان او جلسه تشکیل می شود. اگر اعضا مطلبی برای بیان یا طرحی برای مسئله ای داشته باشند می توانند قبل از شروع جلسه به دبیر جلسه آن را ابلاغ نمایند. ریاست جلسه به عهده رئیس اتحادیه یا اتاق خواهد بود ودر صورت عدم حضور وی نایب رئیس ریاست را بر عهده خواهد داشت. جلسه با حداقل تعداد از اعضا تشکیل می شود که چهار نفر است و تصمیم گیری به صورت اکثریت آرا خواهد بود. دبیر وظیفه ی درج تاریخ، اسامی افراد حاضر و غایب در جلسه، تصمیمات و شرح تصمیمات در دفتر صورت جلسه را خواهد داشت و این متن باید به امضای اعضای حاضر در جلسه برسد. در هر شرایطی رئیس جلسه کسیست که اجرای تصمیمات را برعهده خواهد داشت؛ حتی اگر در صورت جلسه وظایفی نیز بر عهده اعضا گذاشته شود.

بندهای الف، د، ه، ز، ح، ط، ن، ع، ف از ماده 37 قانون نظام باید ضرورت اجرا و پیگیری داشته باشد. برنامه ریزی و تدوین برنامه برای پیشرفت در فعالیت ها، اجرای مقدمات برای تشکیل کمیسیون جهت هر پیگیری و اجرای مصوبات جلسه ها لازم و ضروری است. برنامه ریزی ها باید در راستای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی کشور باشد از جمله کاهش هزینه های مبادلات، ارتقا سطح کیفی خدمات، کاهش هزینه تولید تا مصرف، تلاش برای رفع موانع فعالیت های صنف و توسعه هر چه بیشتر آن و ... برنامه ریزی برای ارتقا فعالیت، بهبود بهره وری از فعالیت اتحادیه ها و اصناف تحت پوشش، ایجاد آموزش و پرورش و مراکز اموزشی بر اساس نیازهای اتحادیه، ارائه پیش نویس بودجه و صورتهای مالی به جلسه جهت تصویب، بررسی پیش نویس بودجه ها و صورتهای مالی اتحادیه ها، بررسی و تشخیص موانع صدور پروانه، ارائه راهکارهای اصلاحی به دبیرخانه هیئت عالی نظارت جهت اجرا، صدور حکم نهایی نسبت به شکایات متقاضیان پروانه کسب حداکثر تا 15 روز پس از دریافت شکایت، تهیه و تدوین دستور جلسات و ارجاع به کمیسیون ها جهت تحقیق و بررسی، همکاری با اعضا اجلاس و کمیسیون ها و ...

جلسات اتحادیه حداقل باید هر دو ماه یکبار و با حضور حداقل دو سوم اعضا برگزار شود و رای های گروه با 50% اعضای حاضر + 1 معتبر خوانده می شود. دعوت نامه جلسات شامل دستور جلسه، تاریخ دقیق شامل ساعت و تاریخ و محل جلسه به همراه یک نسخه از گزارش کمیسیون ها خواهد بود که باید یک هفته قبل از تشکیل جلسه با امضای رئیس یا نایب رئیس به اطلاع اعضا برسد. دستور جلسه اگر به اطلاع اعضا نرسیده باشد قابل طرح محسوب نمی شود. موضوعات پیشنهادی با توجه به اولویت بر اساس پیشنهاد رئیس یا تصویب اجلاس یا پیشنهاد یک سوم اعضا در همان جلسه قابلیت طرح خواهد داشت. در صورت ضرورت و اولویت پیشنهاد، می توان از افراد مرتبط و ذیصلاح بدون تعلق حق رای به انها دعوت به عمل آورد. لازم به ذکر است تراز و صورت های مالی و بودجه پیشنهاد شده اتحادیه ها و همچنین اتاق به صورت خارج از نوبت در دستور کار جلسه اجلاس قرار خواهد گرفت و باید گزارش مربوط به آن قبل از شروع جلسه به اعضا ارائه شود. هر یک از اعضا در صورت داشتن طرح پیشنهادی می توانند یک هفته قبل از جلسه عنوان مطالب و طرح ها را به صورت مدون اعلام نمایند؛ در صورت عدم دارا بودن اولویت طرح، هیئت رئیسه تا یک هفته زمان دارد تا به صورت مدون و کتبی دلایل عدم اولویت را اطلاع رسانی کند. اجلاس فوق العاده تا نهایتا یک هفته پس از دریافت دستور از رئیس کمیسیون نظارت یا درخواست اکثریت اعضای هیئت رئیسه یا یک سوم اعضای اجلاس مهلت دارد با ارسال دعوت نامه و اطلاع رسانی به اعضا تشکیل شود. در هر جلسه قبل از شروع به قرائت دستور جلسه، سه نفر از اعضای جلسه می توانند با رعایت تبصره 2 از ماه 5 آیین نامه، به ترتیب نوبتی که ثبت کرده اند به مدت ده دقیقه در مورد مسائل صنف خود صحبت نمایند؛ در صورتی که بیشتر از سه نفر درخواست صحبت قبل از دستور جلسه داشته باشند می توانند با موافقیت رئیس جلسه صحبت کنند. پس از آن دستور جلسه خوانده شده و گزارش هیئت رئیسه و نماینده کمیسیون ها ارائه می شود. پس از آن حداقل یک نفر موافق و یک نفر مخالف اختیار این را دارند که به مدت ده دقیقه در مورد رای خود و دلایل آن صحبت کنند. پس از آن رای گیری آغاز خواهد شد. نحوه رای گیری بنا بر تصمیم اجلاس و صلاحدید مخفی یا علنی خواهد بود. اگر دستور جلسه در مورد هر یک از اتحادیه ها باشد نظرات نماینده صنف مورد نظر هم باید قبل از رای گیری ارائه شود. موضوع دستور جلسه در صورت نیاز و در صورت تشخیص توسط اکثریت هیئت رئیسه و یا درخواست حداقل یک سوم اعضا به کمیسیون مربوطه جهت تحقیق و بررسی بیشتر ارجاع خواهد شد. دبیر جلسه وظیفه ی تدوین و درج تمامی تصمیمات گرفته شده در جلسه، تاریخ جلسه و اسامی اعضای حاضر و غایب جلسه را درج کرده و پس از اخذ امضای حاضرین یک نسخه از آن را در اختیار تمامی اعضای جلسه قرار دهد.

 

وظایف و اختیارات هیئت رئیسه اتحادیه

از وظایف و اختیارات هیئت رئیسه می توان به : تحقق امور اجرایی اتحادیه و اداره جلسه های هیئت رئیسه و اجلاس، امضای اسناد و مکاتبات ارسالی به اتاق، حضور در جلسه های کمیسیون نظارت، سازمانها، ادارات، شوراها و سایر نهادهای قانونی. ارائه گزارش علمکرد هیئت رئیسه به اجلاس در هر سه ماه یکبار، پیگیری اجرا و عملکرد برنامه های اتاق، پیگیری آموزش و مراکز آموزشی اتاق و ایجاد مراکز آموزشی مورد نیاز، موافقیت با مرخصی و ماموریت رؤسای اتحادیه ها و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه، اخذ رضایت و موافقیت رئیس کمیسیون نظارت برای مرخصی و ماموریت های خود، پیگیری عملکردهای مشخص شده و مدون اتاق.

وظایف نایب رئیس که هنگام عدم حضور، مرخصی یا ماموریت رئیس وظایف وی را به عهده دارد: حضور در جلسات به عنوان رئیس جلسه و سایر نایب ها به ترتیب سمت، حضور در جلسه های کاری هماهنگی با رئیس، پیگیری و اجرای وظایف دریافت شده از طرف رئیس.

وظایف دبیر اتحادیه : بررسی نامه های ارسال شده جهت طرح در جلسه های هیئت رئیسه با اجازه و هماهنگی رئیس، تهیه و صدور دستور جلسه و صورت جلسه های مربوط به هیئت رئیس و اجلاس، هماهنگی امور کمیسیون ها جهت نظارت و بررسی رئیس اتاق.

از جمله وظایف خزانه دار اتحادیه می توان به نظارت بر تمامی امور مالی اتاق، تدوین پیش نویس های بودجه ترازنامه و صورتهای مالی ماهانه و سالانه، ارائه نظرات مشورتی به اتحادیه در مورد تهیه و تنظیم بودجه ترازنامه و صورت های مالی بلندمدت و سالانه، تنظیم و ارائه گزارش علمکرد مالی اتاق به هیئت رئیسه به صورت مرتب و ماهانه، نظارت و پیگیری جذب منابع و مخارج بودجه با توجه به الگوی تصویب شده و رعایت چارچوب های تعیین شده لازم الاجرا. البته لازم به ذکر است در تهیه اسناد و اوراق مالی از جمله چک، سفته، برات و قراردادها ممکن است رئیس یا خزانه دار جهت امضا غایب باشند که در این صورت نایب رئیس اول صاحب امضا خواهد شد.

در حال حاضر 6950 رسته اتحادیه در کشور وجود دارد که لیست تعدادی از آنها به شرح زیر است :

اتحادیه شوفاژ کاران، اتحادیه فابندگان بارچه، اتحادیه وانت داران، اتحادیه خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی، اتحادیه سنگ بر و سنگ تراش، اتحادیه فرش دستباف، اتحادیه وسایل سنگین راه سازی و جرتقیل داران، اتحادیه دفاتر آژانس های تاکسی تلفنی، اتحادیه فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی، اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات فلزی، اتحادیه موزاییک سازان، اتحادیه گل فروشان، اتحادیه درودگران (نجاران)، اتحادیه موسسات حمل و نقل(بار بین شهری)، اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان، اتحادیه فروشندگان قفل و لولا، اتحادیه کیف و کفش کشور، اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر و کتاب فروشگان، اتحادیه تولید  وفروش گز و شیرینی، اتحادیه تعمیرکاران و فروشگندگان ساعت، اتحادیه کبابی و بریانی، اتحادیه لبنیات و بوپرمارکت، اتحادیه سراجان، اتحادیه سازندگان و فروشندگان تانکر، اتحادیه هتلداران، اتحادیه شیشه بران و فروشندگان شیشه و آیینه، اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر و نقره، اتحادیه مرغ تخم مرغ پرنده و ماهی فروشان، اتحادیه خیاطان، اتحادیه گوشت فروشان، اتحادیه خشکشویی و لباسشویی، اتحادیه کمپرسی داران و کامیون داران، اتجادیه تعمیرکاران اتومبیل سبک، اتحادیه تولید و فروش استیل و برنج، اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی، اتحادیه چایخانه داران، اتحادیه تولیدکنندگان مصنوعات مقوایی، اتحادیه خوار و بار فروشان آجیل و خشکبار، اتحادیه مبلمان ساز و مبلمان فروشان، اتحادیه فروشندگان رنگ، اتحادیه تعویض روغن، اتحادیه فروشندگان لوازم آشپزخانه، اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان، اتحادیه چلوکبابی و غذاخوری (رستوران-تالارهای پذیرایی)، اتحادیه باطری ساز و برق کار اتومبیل، اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه، اتحادیه تولید کنندگان و تعمیرکاران لوازم الکتریک، اتحادیه بنایان و معماران، اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران زنانه، اتحادیه اغذیه فروشان، اتحادیه آبمیوه فروشان، اتحادیه پلاسکو و مصنوعات پلاستیکی، اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو سبک، اتحادیه تعمیرکاران خودروهای سبک و سنگین، اتحادیه پیک موتوری، اتحادیه آهن فروشان کشور، اتحادیه خدمات عکاسی و فیلمبرداری، اتحادیه فروشندگان کاشی و سرامیک، اتحادیه فروشندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، اتحادیه لاستیک فروشان، اتحادیه آژانس های هواپیمایی کشور، اتحادیه مسافرخانه ها، اتحادیه فروشندگان پوشاک مردانه، اتحادیه قالیشویی ها، اتحادیه دکوراسیون و تزئینات داخلی ساختمان، اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، اتحادیه لوسترفروشان، اتحادیه پرده فروشان، اتحادیه فروشندگان چینی و بلور، اتحادیه کامپیوتر، اتحادیه انتشارات، اتحادیه کپی و زیراکس، اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی، اتحادیه میوه و تره، اتحادیه کیف و کفش فروشان، اتحادیه فروشندگان مبلمان اداری، اتحادیه پارچه فروشان، اتحادیه پزشکان عمومی، اتحادیه فروشندگان سیسمونی، اتحادیه پوشاک زنانه.

اتحادیه های تبریز

در تبریز 73 اتحادیه فعال وجود دارد که در زیر لیست آنها به همراه نام و شماره تلفن رئیس اتحادیه ها ذکر شده است؛ از جمله اتحادیه هایی که سامانه تبریز118 افتخار همکاری با آنها را داشته اتحادیه دکوراسیون و تزئینات داخلی تبریز می باشد که شامل اصناف فرش ماشینی تبریز، موکت تبریز، پارکت تبریز، کابینت تبریز، دکوراسیون داخلی تبریز، تزئینات ساختمانی تبریز، طراحان و فروشندگان پرده تبریز و همچنین گل فروشان تبریز می باشند که همگی در کل در قالب اتحادیه دکوراسیون داخلی تبریز فعالیت می کنند.

 

 

لیست تعدادی از اتحادیه های فعال در شهر تبریز، آدرس و شماره تلفن اتحادیه های تبریز به همراه نام ریاست :

این اطلاعات فقط مختص تبریز می باشد و فقط لیست اتحدیه های تبریز می باشد.

 ردیف

 مشخصات رئیس اتحادیه

 نام اتحادیه

 ۱

رئیس  اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران زنانه خانم فاطمه سلطان حمدی نسب

 اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران زنانه تبریز

آدرس  اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران زنانه: خیابان شمس تبریزی -روبروی مدرسه سردار ملی

شماره تلفن اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران زنانه : ۳۵۲۳۳۲۶۲ و ۳۵۲۵۳۸۲۸

 ۲

رئیس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه

احمد میرزاعلیلو

اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه تبریز

آدرس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه: خیابان ششگلان -ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه: ۳۵۲۳۹۳۶۵ 

 ۳

اتحادیه آهن فروشان تبریز محمد حلمی وندی

اتحادیه آهن فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان -ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه آهن فروشان تبریز :۳۵۲۶۲۶۶۵ 

 ۴

اتحادیه آیینه و لوستر تبریز ابراهیم یعقوبی

اتحادیه آیینه و لوستر تبریز

آدرس:راسته کوچه - پاساژ مشروطه - طبقه دوم پلاک ۱۵

شماره تلفن اتحادیه آیینه و لوستر تبریز : ۳۵۲۶۱۰۸۷ 

 ۵

 اتحادیه ابزار آلات صنعتی وساختمانی و یراق آلات تبریز

مجید امید آذری

اتحادیه ابزار آلات صنعتی وساختمانی و یراق آلات تبریز

آدرس: خیابان ششگلان -ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه اول

شماره تلفن اتحادیه ابزار آلات صنعتی وساختمانی و یراق آلات تبریز

 : ۳۵۲۳۱۱۰۹

 ۶

اتحادیه خدمات عمومی کالا و تخلیه بار و صنوف وابسته تبریز غفار حسن زاده 

اتحادیه خدمات عمومی کالا و تخلیه بار و صنوف وابسته تبریز

آدرس: خیابان خیابان رسالت - ساختمان فلزات -طبقه دوم

شماره تلفن اتحادیه خدمات عمومی کالا و تخلیه بار و صنوف وابسته تبریز

 :۳۴۴۷۳۱۴۳ 

 ۷

اتحادیه اتو سرویس و تعمیرگاههای اتومبیل تبریز حسین حسین زاده آرا

اتحادیه اتو سرویس و تعمیرگاههای اتومبیل تبریز

آدرس: خیابان ششگلان - ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه دوم
شماره تلفن اتحادیه اتو سرویس و تعمیرگاههای اتومبیل تبریز :۳۵۲۳۴۷۵۴ 

 ۸

 اتحادیه اغذیه فروشان و صنوف همگن تبریز شهاب صفارو

اتحادیه اغذیه فروشان و صنوف همگن تبریز

آدرس: خیابان ششگلان - ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه اول

شماره تلفن اتحادیه اغذیه فروشان و صنوف همگن تبریز :۳۵۲۳۴۲۷۵

 ۹

اتحادیه بار فروشان میوه وتره بار تبریز یعقوب خلیلی عظیمی 

اتحادیه بار فروشان میوه وتره بار تبریز

آدرس: میدان بزرگ تره بار - جنب مسجد بلال

شماره تلفن اتحادیه بار فروشان میوه وتره بار تبریز :۳۴۲۴۵۳۸۱ 

 ۱۰

اتحادیه پارچه فروشان تبریز محمد شیروانی فر 

اتحادیه پارچه فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان - ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه پارچه فروشان تبریز :۳۵۲۵۹۷۰۶

 ۱۱

اتحادیه تعویض روغن و خدمات لاستیک تبریز

محمد پورعبدالله

اتحادیه تعویض روغن و خدمات لاستیک تبریز

آدرس: خیابان ششگلان - ساختمان اتاق اصناف تبریز-زیرزمین

شماره تلفن :۳۵۲۴۵۷۲۹ 

 ۱۲

اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تبریز

مهران دوستار اقدم 

اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تبریز

آدرس: راسته کوچه - بازار مشروطه - طبقه اول - پلاک۸

شماره تلفن اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تبریز

 :۳۵۲۶۴۵۰۳ 

 ۱۳

اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تبریز

 اصغر نمروری

اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تبریز

آدرس: خ فلسطین جنب بانک ملی ساختمان احرار ط دوم

شماره تلفن اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تبریز

: ۳۲۸۴۱۰۴۳

 ۱۴

اتحادیه تراشکاران ماشین ساز و فلز تراش تبریز جعفر اسماعیلی پرتو 

اتحادیه تراشکاران ماشین ساز و فلز تراش تبریز

آدرس: رسالت مجتمع فلزکاران

شماره تلفن اتحادیه تراشکاران ماشین ساز و فلز تراش تبریز

: ۳۴۴۵۵۱۶۴

 ۱۵

اتحادیه تریکو بافان و زیرپیراهن بافان تبریز

خسرو منادی 

اتحادیه تریکو بافان و زیرپیراهن بافان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه تریکو بافان و زیرپیراهن بافان تبریز

: ۳۵۲۳۲۹۷۳ 

 ۱۶

اتحادیه تعمیر کاران و فروشندگان لوازم صوتی و تصویری تبریز 

شیریندل حکیمی

اتحادیه تعمیر کاران و فروشندگان لوازم صوتی و تصویری تبریز 

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه دوم

شماره تلفن اتحادیه تعمیر کاران و فروشندگان لوازم صوتی و تصویری تبریز 

:۳۵۲۳۹۳۷۷-۳۵۲۳۳۵۶۵ 

 ۱۷

اتحادیه تولید کنندگان تابلو فرش دستباف تبریز

هادی ابری

اتحادیه تولید کنندگان تابلو فرش دستباف تبریز

آدرس: خیابان امام روبروی غذاخوری جلالی

شماره تلفن اتحادیه تولید کنندگان تابلو فرش دستباف تبریز

:۳۴۲۱۵۳۳۱-۳۴۲۰۵۳۴۴

 ۱۸

 اتحادیه تولید کنندگان و بافندگان فرش دستباف و صنوف همگن تبریز 

اسماعیل چمنی

اتحادیه تولید کنندگان و بافندگان فرش دستباف و صنوف همگن تبریز 

آدرس: آخر راسته کوچه- کوچه جنب آتش نشانی
شماره تلفن اتحادیه تولید کنندگان و بافندگان فرش دستباف و صنوف همگن تبریز 

:۳۵۲۳۵۹۵۲-۳۵۲۳۷۶۷۱

 ۱۹

اتحادیه جایگاهداران و صنوف همگن تبریز

صمد محمد پور نیکنام 

اتحادیه جایگاهداران و صنوف همگن تبریز

آدرس: نرسیده به فلکه آذربایجان- جایگاه سوخت الماس غرب

شماره تلفن اتحادیه جایگاهداران و صنوف همگن تبریز

:۳۲۶۷۴۵۵۱

 ۲۰

اتحادیه تابلو نویسان و تابلو سازان تبریز

 احمد نوری زاده دیباور

اتحادیه تابلو نویسان و تابلو سازان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه تابلو نویسان و تابلو سازان تبریز

:۳۵۲۳۹۱۷۲

 ۲۱

اتحادیه جوراب بافان و جوراب فروشان تبریز

حسین حقی 

اتحادیه جوراب بافان و جوراب فروشان تبریز

آدرس: دارایی بازار امیریه کوچه مجتهدلر مجتمع صنایع دستی تبریز

شماره تلفن اتحادیه جوراب بافان و جوراب فروشان تبریز

:۳۵۲۳۴۵۳۶

 ۲۲

 اتحادیه چاپخانه داران تبریز

مسعود بحریه

اتحادیه چاپخانه داران تبریز

آدرس: فلسطین روبروی کمیته امداد منطقه ۳ کوچه شهید یراقی

شماره تلفن اتحادیه چاپخانه داران تبریز

:۳۵۲۵۲۳۷۶

 ۲۳

 اتحادیه چلو کبابی ها و غذاخوری ها تبریز وحید رشید تقی پور

 اتحادیه چلو کبابی ها و غذاخوری ها تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه چلو کبابی ها و غذاخوری ها تبریز:۳۵۲۵۲۳۷۶

 ۲۴

اتحادیه چوب بران و چوب فروشان تبریز

 محمدحسین ولیزاده قره آغاجی

اتحادیه چوب بران و چوب فروشان تبریز

آدرس: خ شمس تبریزی ساختمان کلانتری سه سابق طبقه ۳

شماره تلفن اتحادیه چوب بران و چوب فروشان تبریز

:۳۵۲۶۰۰۸۳

 ۲۵

اتحادیه قهوه خانه داران تبریز

حسن علی محمدی 

اتحادیه قهوه خانه داران تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه قهوه خانه داران تبریز

:۳۵۲۳۷۵۳۰

 ۲۶

اتحادیه ریس فروشان تبریز  اباذر برزگر

اتحادیه ریس فروشان تبریز

آدرس: دارائی سرای بوعلی

شماره تلفن اتحادیه ریس فروشان تبریز

:۳۵۲۴۳۶۳۳-۳۵۲۳۵۲۳۶

 ۲۷

اتحادیه خشکشوئی و لباس شوئی تبریز

بهروز یوسفی 

اتحادیه خشکشوئی و لباس شوئی تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه دوم

شماره تلفن اتحادیه خشکشوئی و لباس شوئی تبریز

:۳۵۲۳۲۲۱۵

 ۲۸

اتحادیه مهمان پذیران ، هتل آپارتمانها تبریز

احد سمندر 

اتحادیه مهمان پذیران ، هتل آپارتمانها تبریز

آدرس: خ جمهوری اسلامی ساختمان داداش و برادر طبقه ۴

شماره تلفن اتحادیه مهمان پذیران ، هتل آپارتمانها تبریز

:۳۵۲۳۷۱۷۲

 ۲۹

 اتحادیه خواربار و لبنیات و صنوف مربوطه تبریز 

عباسعلی قربانعلیزاده

اتحادیه خواربار و لبنیات و صنوف مربوطه تبریز 

آدرس: دارائی دوم روبروی بانک کشاورزی

شماره تلفن اتحادیه خواربار و لبنیات و صنوف مربوطه تبریز 

:۳۵۲۳۵۲۵۳-۳۵۲۴۵۸۰۵

 ۳۰

اتحادیه خیاطان زنانه تبریز رباب دادش ضیائی

اتحادیه خیاطان زنانه تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه خیاطان زنانه تبریز

:۳۵۲۳۹۱۲۴

 ۳۱

 اتحادیه خیاطان و تولید کنندگان پوشاک تبریز

رحیم بقائی وند

اتحادیه خیاطان و تولید کنندگان پوشاک تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه خیاطان و تولید کنندگان پوشاک تبریز

:۳۵۲۵۲۶۳۳-۳۵۲۳۶۸۲۶

 ۳۲

اتحادیه دورد گران و مبل فروشان تبریز ابراهیم ریحانی میران 

اتحادیه دورد گران و مبل فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین
شماره تلفن اتحادیه دورد گران و مبل فروشان تبریز

:۳۵۲۶۰۲۰۲

 ۳۳

اتحادیه رنگ فروشان و موادشیمائی و سموم کشاورزی و نقاشان و تشکدوزان اتومبیل تبریز

 قربانعلی بیرامی

اتحادیه رنگ فروشان و موادشیمائی و سموم کشاورزی و نقاشان و تشکدوزان اتومبیل تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه رنگ فروشان و موادشیمائی و سموم کشاورزی و نقاشان و تشکدوزان اتومبیل تبریز

: ۳۵۲۴۲۹۲۸

 ۳۴

اتحادیه کابینت سازان تبریز فتاح باقری

 اتحادیه کابینت سازان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه دوم

شماره تلفن اتحادیه کابینت سازان تبریز:۳۵۲۵۷۲۵۴-۳۵۲۵۸۷۳۵

 ۳۵

اتحادیه سیم پیچان الکترو موتور و باطریسازان و باطری فروشان تبریز جليل زابلي نهاء 

اتحادیه سیم پیچان الکترو موتور و باطریسازان و باطری فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه سیم پیچان الکترو موتور و باطریسازان و باطری فروشان تبریز:۳۵۲۳۰۴۳۴-۳۵۲۳۹۳۲۹

 ۳۶

اتحادیه شرکت های خدماتی و پشتیبانی تبریز

محمود شاه باز زاده قدیمی 

اتحادیه شرکت های خدماتی و پشتیبانی تبریز

آدرس: خ شمس تبریزی ایستگاه گرو روبروی مدرسه سردار ملی

شماره تلفن اتحادیه شرکت های خدماتی و پشتیبانی تبریز

:۳۵۲۶۲۵۷۱-۳۵۲۶۲۵۷۲

 ۳۷

اتحادیه شیشه بران و فروشان تبریز

 اسماعیل پورمحمد رخشا

اتحادیه شیشه بران و فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه دوم

شماره تلفن:۳۵۲۳۹۶۷۶

 ۳۸

اتحادیه صافکاران و گلگیرسازان تبریز

 جلال جباری

اتحادیه صافکاران و گلگیرسازان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه صافکاران و گلگیرسازان تبریز

:۳۵۲۳۹۶۹۲-۳۵۲۵۷۹۱۴

 ۳۹

 اتحادیه صنف خدمات سرمایش - گرمایش و سیستمهای دوار تبریز مقصود حیدر زاده

اتحادیه صنف خدمات سرمایش - گرمایش و سیستمهای دوار تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه صنف خدمات سرمایش - گرمایش و سیستمهای دوار تبریز:۳۵۲۵۸۶۳۷-۳۵۲۵۶۵۱۴

 ۴۰

 اتحادیه طلا سازان و جواهر فروشان تبریز مهدی بهرمانی

اتحادیه طلا سازان و جواهر فروشان تبریز

آدرس: بازار شمس تبریزی طبقه دوم

شماره تلفن اتحادیه طلا سازان و جواهر فروشان تبریز:۳۵۵۵۸۲۸۳-۳۵۵۶۸۱۴۴

 ۴۱

اتحادیه عکاسان، فیلمبرداران و لابراتوار چاپ تبریز حجت اله عنابی میلانی 

اتحادیه عکاسان، فیلمبرداران و لابراتوار چاپ تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه دوم

شماره تلفن اتحادیه عکاسان، فیلمبرداران و لابراتوار چاپ تبریز:۳۵۲۴۵۹۷۱

 ۴۲

اتحادیه بنکداران مواد غذایی تبریز سیدحسین باحجب محمدی 

اتحادیه بنکداران مواد غذایی تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه بنکداران مواد غذایی تبریز:۳۵۲۴۵۰۵۲

 ۴۳

 اتحادیه فخاران تبریز محمد حسین یقینی

اتحادیه فخاران تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه فخاران تبریز:۳۵۲۳۸۷۰۹

 ۴۴

اتحادیه آلومینیوم کاران تبریز جعفر اسدی فر 

اتحادیه آلومینیوم کاران تبریز

آدرس: خ امام نرسیده به کوی ۱۳ آبان طبقه فوقانی دفترخانه ۱۴۷

شماره تلفن اتحادیه آلومینیوم کاران تبریز:۳۳۳۴۴۱۳۸

 ۴۵

 اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار و عطاران و سقط فروشان تبریز میراحمد باحجب محمدی

اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار و عطاران و سقط فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار و عطاران و سقط فروشان تبریز:۳۵۲۳۳۶۲۷

 ۴۶

 اتحادیه فروشندگان البسه و پوشاک تبریز علی عابدینی

اتحادیه فروشندگان البسه و پوشاک تبریز

آدرس: خیابان حافظ روبروی بیمارستان نور نجات

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان البسه و پوشاک تبریز:۳۳۳۷۰۷۳۷-۳۳۳۷۰۷۱۹

 ۴۷

 اتحادیه فروشندگان چرم و لوازم کفش تبریز مسعود مودتی

اتحادیه فروشندگان چرم و لوازم کفش تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه اول

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان چرم و لوازم کفش تبریز:۳۵۲۶۳۱۱۷

 ۴۸

اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیگلت تبریز علی عرفان نیا 

اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیگلت تبریز

آدرس: ارتش شمالی جنب اتاق بازرگانی

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیگلت تبریز:۳۵۲۶۳۰۵۰

 ۴۹

اتحادیه فروشندگان فرش و موکت و پرده و تزئینات ساختمانی تبریز حسین نفیسی فر 

اتحادیه فروشندگان فرش و موکت و پرده و تزئینات ساختمانی تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان فرش و موکت و پرده و تزئینات ساختمانی تبریز:۳۵۲۳۱۱۵۲

 ۵۰

 اتحادیه فروشندگان لوازم الکتریکی و سیم کشی ساختمان تبریز مجتبی افشار مقدم

اتحادیه فروشندگان لوازم الکتریکی و سیم کشی ساختمان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان لوازم الکتریکی و سیم کشی ساختمان تبریز:۳۵۲۳۹۵۹۲

 ۵۱

 اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی و خرازی تبریز اسماعیل رشیدی مهر

اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی و خرازی تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه اول

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی و خرازی تبریز:۳۵۲۳۴۴۷۵

 ۵۲

اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تبریز محمد محمودی 

اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تبریز

آدرس: خ شمس تبریزی ایستگاه گرو روبروی مدرسه سردار ملی

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تبریز:۳۵۲۳۰۱۶۰

 ۵۳

اتحادیه فروشندگان لوازم طبی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی تبریز جعفر خاشعی

اتحادیه فروشندگان لوازم طبی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی تبریز

آدرس: خ جمهوری اسلامی روبروی استانداری ساختمان امین ط ۲

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان لوازم طبی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی تبریز:۳۵۲۶۹۹۰۴

 ۵۴

اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل ( سبک و سنگین ) تبریز میرمحسن موسوی 

اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل ( سبک و سنگین ) تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه اول

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل ( سبک و سنگین ) تبریز:۳۵۲۳۴۰۴۸

 ۵۵

 اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تبریز سیدمحمد حسینی

اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز-همکف

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تبریز:۳۵۲۵۷۵۴۴

 ۵۶

اتحادیه میوه و سبزی فروشان تبریز محمدعلی صدیقی علاء 

اتحادیه میوه و سبزی فروشان تبریز

آدرس: خ راه آهن ایستگاه سرچشمه واحد اداری پاساژ میلاد ط۴

شماره تلفن اتحادیه میوه و سبزی فروشان تبریز:۳۵۵۱۳۴۷۷

 ۵۷

 اتحادیه فروشندگان و سازندگان عینک استان  افشین واحدی آذر

اتحادیه فروشندگان و سازندگان عینک استان 

آدرس: خ امام خمینی روبروی مصلی ساختمان پاسارگاد

شماره تلفن اتحادیه فروشندگان و سازندگان عینک استان :۳۵۵۳۳۴۵۵

 ۵۸

 اتحادیه فروشنده گان فرش دستباف تبریز غیبعلی زیرک

اتحادیه فروشنده گان فرش دستباف تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه اول

شماره تلفن اتحادیه فروشنده گان فرش دستباف تبریز:۳۵۲۵۲۰۳۳

 ۵۹

 اتحادیه فلزکاران تبریز محمود آقازاده

اتحادیه فلزکاران تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- زیرزمین

شماره تلفن اتحادیه فلزکاران تبریز:۳۵۲۵۱۰۹۲

 ۶۰

 اتحادیه قصابان و مرغ فروشان تبریز ایوب حاج آقاپور فرشکار

اتحادیه قصابان و مرغ فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه قصابان و مرغ فروشان تبریز:۳۵۲۳۳۰۶۶

 ۶۱

  اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تبریز یوسف عبداله زاده

اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه دوم

شماره تلفن اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تبریز:۳۵۲۳۹۶۹۵-۳۵۲۵۱۳۷۲

 ۶۲

 اتحادیه کامپیوتر و خدمات رایانه ای تبریز ابوالفضل قربانی

اتحادیه کامپیوتر و خدمات رایانه ای تبریز

آدرس: خ امام سه راه طالقانی روبروی پاساژ سهند ساختمان پزشکان ط سوم

شماره تلفن اتحادیه کامپیوتر و خدمات رایانه ای تبریز:۳۵۵۶۵۵۷۳

 ۶۳

 اتحادیه کاموا - روسری - حوله و کالای ورزشی تبریز جواد هریسچیان هریس

اتحادیه کاموا - روسری - حوله و کالای ورزشی تبریز

آدرس: خ شمس تبریزی ایستگاه گرو روبروی مدرسه سردار ملی

شماره تلفن اتحادیه کاموا - روسری - حوله و کالای ورزشی تبریز:۳۵۲۳۸۶۸۰

 ۶۴

 اتحادیه کتاب فروشان، لوازم التحریر و لوازم مهندسی تبریز صمد امین پور

اتحادیه کتاب فروشان، لوازم التحریر و لوازم مهندسی تبریز

آدرس: پشت مسجد انگجی طبقه دوم دفترخانه پلاک ۳۰

شماره تلفن اتحادیه کتاب فروشان، لوازم التحریر و لوازم مهندسی تبریز:۳۵۲۴۳۹۵۶

 ۶۵

 اتحادیه کفاشان تبریز علیرضا جباریان فام

اتحادیه کفاشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه دوم

شماره تلفن اتحادیه کفاشان تبریز:۳۵۲۵۷۴۲۸

 ۶۶

 اتحادیه لاستیک فروشان تبریز بیوک هدایی شادباد

اتحادیه لاستیک فروشان تبریز

آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- همکف

شماره تلفن اتحادیه لاستیک فروشان تبریز:۳۵۲۵۹۲۲۲

 ۶۷

 اتحادیه لوله کش و لوازم بهداشتی ساختمان تبریز داود رامین راد

اتحادیه لوله کش و لوازم بهداشتی ساختمان تبریز

آدرس: خ شمس تبریزی ایستگاه گرو روبروی مدرسه سردار ملی

شماره تلفن اتحادیه لوله کش و لوازم بهداشتی ساختمان تبریز:۳۵۲۳۹۵۳۵-۳۵۲۶۰۰۵۵

 ۶۸

اتحادیه مشاورین املاک تبریز اسماعیل نعمتی

اتحادیه مشاورین املاک تبریز

آدرس: خ کوچه باغ- چهارراه شهاب روبروی قنادی نائبیان

شماره تلفن اتحادیه مشاورین املاک تبریز:۳۴۴۲۲۷۵۳

 ۶۹

اتحادیه موزائیک سازان و سنگ بران تبریز سیدحبیب هاشمی 

اتحادیه موزائیک سازان و سنگ بران تبریز

آدرس: میدان قونقاباشی اول خ خیام روبروی تراشکاری حق وردی

شماره تلفن اتحادیه موزائیک سازان و سنگ بران تبریز:۳۵۵۱۰۸۱۳

 ۷۰

  اتحادیه حمل و نقل و اتومبیل کرایه تبریز مجید ادیب نیا

اتحادیه حمل و نقل و اتومبیل کرایه تبریز

آدرس: خ شمس تبریزی ایستگاه گرو روبروی مدرسه سردار ملی
شماره تلفن اتحادیه حمل و نقل و اتومبیل کرایه تبریز:۳۵۲۴۹۷۳۰-۳۵۲۴۸۱۶۰

 ۷۱

 اتحادیه نمایشگاههای اتومبیل تبریز ابراهیم مددیان بزرگ

اتحادیه نمایشگاههای اتومبیل تبریز
آدرس: خیابان ششگلان ساختمان اتاق اصناف تبریز- طبقه اول
شماره تلفن اتحادیه نمایشگاههای اتومبیل تبریز:۳۵۲۵۴۷۵۰

 ۷۲

اتحادیه نانوایان تبریز محمد عباسوند کر

اتحادیه نانوایان تبریز

آدرس: خ گلکار ۱۲ متری فتح- جنب کوچه ایمانپور- پلاک ۴

شماره تلفن اتحادیه نانوایان تبریز:۳۳۲۸۰۵۷۸-۳۳۳۸۷۶۱۵

 ۷۳

اتحادیه موتورآلات کشاورزی تبریز حسن بالکانی

اتحادیه موتورآلات کشاورزی تبریز

آدرس: روبروی باغ گلستان پاساژ وسکانیان ط اول پلاک ۳۱

شماره تلفن اتحادیه موتورآلات کشاورزی تبریز:۳۵۵۱۰۰۷۲

 دوستان در صورت تمایل به دریافت لیست اتحادیه های تبریز به صورت کامل در همین پست در قسمت نظرات مطرح نمایند.

لیست فعالان در گروه اتحادیه دکوراسیون داخلی تبریز موجود در سامانه تبریز 118 :

گل فروشی در تبریز

دکوراسیون داخلی در تبریز

پرده در تبریز

فرش در تبریز

خواندن 7557 دفعه

نظرها

  • xbetcasappru
    xbetcasappru

    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet


    Place your bet at 1xbet online - most elite bookmaker

    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet

  • xbetcasappru
    xbetcasappru

    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet


    Place your bet at 1xbet now - very prestigious bookmaker

    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet

  • xbetwinscasru
    xbetwinscasru

    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet


    Place your bet at 1xbet online - authentic prestigious bookmaker

    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet

  • xbetwinscasru
    xbetwinscasru

    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet


    Place your bet at 1xbet now - most reliable bookmaker

    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet
    1xbet

  • khasiss.com
    khasiss.com

    mojmelimajmuea.com
    그의 도착이 기후를 바꾼 것일까요?

  • detskie_lhKi
    detskie_lhKi

    для детей коляски https://www.detskie-koljaski-msk.ru/ .

  • detskie_wcKi
    detskie_wcKi

    детские коляски купить москва http://www.detskie-koljaski-msk.ru .

  • khasiss.com
    khasiss.com

    mersingtourism.com
    Zhu Houzhao는 이빨을 드러내며 "무슨 소리야? "라고 말했습니다.

  • ΜΑΓΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ
    ΜΑΓΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ

    Brilliant information here! Hopefully you wont stop the flow of such magical material!

  • ΜΑΓΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ
    ΜΑΓΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ

    Brilliant information here! Hopefully you wont stop the flow of such magical material!

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…