مجموعه ها

بهترین مارک کامپوزیت دندان ، برندهای کامپوزیت دندان | کامپوزیت دندان در تبریز

در مقاله های پیشین سایت تبلیغات مشاغل در خصوص کامپوزیت دندان، قیمت کامپوزیت دندان، مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان مفصل صحبت کردیم. حالا نوبت به انتخاب بهترین مارک کامپوزیت دندان رسیده است. مثل هر محصول دیگری که از برندهای متعددی تولید می شود و هر کدام مزایا و معایبی هم دارند، برندهای کامپوزیت دندان هم متنوع هستند. ما با همراه باشید تا در مورد این مسئله با هم صحبت کنیم. همچنین برای تحقیق در مورد کامپوزیت دندان در تبریز می توانید به لیست دندانپزشکان تبریز مراجعه نمایید.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان، مواد سنتزی است که با ذرات مواد معدنی، شیشه، پر کننده رزین یا فیبرهای کوتاه کننده در زمینه ی پلیمری ترکیب شده است. کامپوزیت هم مثل آمالگام برای ترمیم دندان های پوسیده و کرم خورده، دچار شکستی یا جراحت یا انواع بیماری ها شده و با آسیب هایی از این قبیل شکل ظاهری سالم خود را از دست داده مناسب است. همچنین برای زیباتر شدن لبخند و زیبایی دندان ها استفاده می شود.

مواد تشکیل دهنده کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان، همانطور که از نامش هم قابل فهم است، ترکیبی از چند مواد مختلف است. کامپوزیت دندان معمولا از ماتریکس الیگومر های بر پایه رزین از جمله اورتان دی متاکریلات، بیسفنول ای گلایسیدیل متاکریلات، پلی سرام نیمه متبلور و همچنین پر کننده های غیرآلی مانند سیلیس ساخته می شود.

کامپوزیت دندان در تبریز

ویژگی های بهترین برند کامپوزیت دندان در تبریز چیست؟

اگر شما هم به دنبال تحقیق در مورد بهترین برند کامپوزیت دندان هستید، باید یک سری ویژگی ها را در مورد انتخاب برند مطولب در نظر داشته باشید. بنابر مطالعات سایت مشاغل تبریز :

کامپوزیت مناسب باید شکل پذیری مناسب و آسان داشته باشد.

کامپوزیت مناسب برای دندان، باید به آسانی شکل پذیر باشد، کار با آن راحت باشد، در مقابل باید شکل و ترکیب خود را حفظ کرده و وا نرود. مواد کامپوزیت مورد استفاده معمولا نباید زیاد روان و آبکی باشد، همچنین زیاد هم چسبنده نباشد که به ابزار بچسبد.

کامپوزیت دندان مناسب، باید رنگی مطابق راهنمای رنگ درست را به خود بگیرد.

کامپوزیت دندان مناسب، باید دقیقا رنگی مطابق با راهنمای رنگ داشته و عینا همان رنگ را در عمل به خود بگیرد. پس باید با رنگ مورد نظر برای دندانهای بیمار مطابقت داشته باشد.

کامپوزیت مناسب شفافیت و طیف کامل رنگی را دارد.

اکثر برندهای امروزی کامپوزیت دندان، دوازده رنگ مختلف عاج و مینا را شامل می شوند. هر چه دامنه رنگ های ارائه شده، مختلف و گسترده تر باشد، شما حق انتخاب بیشتری در رنگ دندان خود دارید و دستتان بازتر است. هر چه این رنگها مختلف باشند، دندان پزشک شما برای انتخاب رنگ مناسب کامپوزیت دندان در تبریز، می تواند به صورت لایه به لایه و با دقت بیشتری کار کند و بهترین نتیجه را به شما ارائه کند.

دوام قابل قبولی داشته باشد.

تا اینجا در مورد معیارهای ابتدایی کامپوزیت دندان صحبت کردیم؛ اما همه ی برندهای کامپوزیت دندان، کیفیت و مرغوبیت یکسانی ندارند. کامپوزیت با کیفیت و دوام بالا برای دندان های عقبی هم مناسب است و از مقاومت آن می توان اطمینان کافی داشت. پس هنگام انتخاب بهترین مارک کامپوزیت دندان باید به این مسئله دقت کنید که سختی آن در مقابل فشار، خراش، ساییدگی و همچنین کاهش حجم آن از معیارهای مختلف تعیین کننده دوام برندهای کامپوزیت دندان است.

لیست دندانپزشکان تبریز

بهترین مارک کامپوزیت دندان کدام است؟

برای انتخاب کامپوزیت دندان در تبریز و برند مناسب آن می توانید به لیست دندانپزشکان تبریز در سایت تبلیغات مشاغل مراجعه نمایید. بهترین مارک کامپوزیت دندان بین برندهای کامپوزیت دندان، Gradia Direct ، Geanial ، Kuraray ، Bisco ، M3 Codmedent را می توان نام برد. پس برای انتخاب مناسب ترین برند برای نیاز شما، نیازمند دریافت مشاوره از دندانپزشک خودتان است.

همچنین برندهای دیگری مانند Coltene ، DMG America ، DMP Dental ، Ivoclar Vivaden ، Kerr ، Tokuyama Dental America ، SDI هم در بازار موجود هستند. اما اگر بهترین مارک کامپوزیت دندان مد نظرتان باشد، عموما برندهای خط اول بیشتر نام برده می شوند.

انواع ترکیبات سازنده کامپوزیت دندان

کامپوزیت های ماکروفیل : این کامپوزیت ها که به کامپوزیت های درشت دانه هم معروف هستند، اولین کامپوزیت هایی هستند که وارد بازار شدند. ذرات این مواد ترمیمی از 10 تا 50 میکرومتر بودند.

کامپوزیت های میکروفیل : همانطور که از نامش پیداست، کامپوزیت های زیردانه هستند، از حدود دهه هفتاد میلادی وارد بازار شدند و استفاده از آنها افزایش یافت. اندازه ذرات کامپوزیت میکروفیل کوچکتر از 100 نانومتر هستند.

کامپوزیت های هیبریدی، میکروهیبریدی و نانوهیبریدی

کامپوزیت نانوفیل : جدیدترین نسل کامپوزیت های دندان کامپوزیت های نانوفیل هستند. این کامپوزیت توسط شرکت M3 Espe به ثبت رسیده است.

مزایا و معایب کامپوزیت های ماکروفیل

ذرات بزرگ این کامپوزیت باعث می شود قدرت و استحکام عالی داشته باشد.

اما در مقابل، زیبایی چندانی ندارد، پولیش زدن و صیقل کردن سطح آن به شدت سخت بوده و ذرات بزرگ آن گاهی با چشم عادی هم قابل دیده است.

این نوع کامپوزیت به دلیل ضعف در قابلیت پولیش آن، دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

مزایا و معایب کامپوزیت میکروفیل

ذرات کامپوزیت میکروفیل کوچک هستند، به همین دلیل قابلیت پولیش بالایی دارد و در نتیجه زیبایی آن مناسب و قابل قبول است.

ریز بودن ذرات باعث می شود استحکام بالایی نداشته باشد، در نتیجه توان مقاومت در برابر فشار دندان های عقبی را ندارد. معروف ترین و بهترین مارک کامپوزیت دندان میکروفیل عبارتند از: Heliomolar ، Ivoclar Vivadent ، Renamel ، Cosmedent .

مزایا و معایب کامپوزیت های هیبریدی، میکروهیبریدی و نانوهیبریدی

این کامپوزیت ها ترکیبی از ذرات درشت دانه ماکروفیل و ذرات ریزدانه میکروفیل هستند. در نتیجه هم قدرت مقاومت کامپوزیت های ماکروفیل را دارند، هم زیبایی و ظرافت کامپوزیت های میکروفیل را؛ معروف ترین برند در این زمینه هم Coltene است. برای بررسی این برند می توانید به کامپوزیت دندان در تبریز و لیست دندان پزشکان تبریز مراجعه نمایید.

بهترین مارک کامپوزیت دندان

چه عواملی می تواند در درمان کامپوزیت در بلند مدت تاثیر داشته باشد؟

قدرت و استحکام کامپوزیت در برابر فشار : در مورد برندهای کامپوزیت دندان و بهترین مارک کامپوزیت دندان باید بگوییم، مقاومت مواد در برابر فشار بسیار در افزایش عمر کامپوزیت شما اهمیت دارد. مخصوصا در مورد دندان های جلویی این اهمیت، چند برابر خواهد شد.

انطباق و قابلیت شکل دهی : کامپوزیت شما، باید به راحتی با دیواره های دندان منطبق شود. مشاهده نتیجه کامپوزیت کردن در عکس رادیولوژی به دندانپزشک شما کمک می کند تا بفهمد مواد چقدر خوب و کامل به دندان شما چسبیده است یا خیر. مواد مورد استفاده دندانپزشک بستگی به مهارت و ترجیح شخصی او بر اساس تجربه دارد. پس اگر به دنبال درمان موفق و کامل هستید دندانپزشک مطمئن و ماهر انتخاب کنید. لیست دندانپزشکان تبریز و کامپوزیت دندان در تبریز در اختیار شماست.

شفافیت کامپوزیت : مواد کامپوزیت دندان باید مقدار مشخصی از شفافیت داشته باشند تا به مینای اصلی دندان شما نزدیکتر باشند.

روان بودن مواد : اینکه مواد راحت و روان و قابل حرکت باشند و به سادگی در شیارهای دیواره دندان جا گرفته و نفوذ کنند در نتیجه نهایی و دوام نهایی کامپوزیت تاثیر بسیاری خواهد داشت. در صورت عدم نفوذ کامل کامپوزیت و نچسبیدن آن باعث نفوذ باکتری ها و زودتر جدا شدن کامپوزیت از دندان خواهد شد.

میزان جمع شوندگی کامپوزیت بعد از خشک شدن : یکی از اصلی ترین عوامل در تعیین عمر و ماندگاری کامپوزیت دندان، میزان کاهش حجم آن در فرآیند سخت شدن و پلیمری شدن آن است. اگر این مسئله توسط دندانپزشک شما به درستی پیش بینی نشده باشد، مواد بیش از حد منقبض خواهند شد، در نتیجه برخی نقاط حاشیه و بیرونی کامپوزیت می تواند از دندان جدا شود و احتمال لک شدن دندان و پوسیدگی افزایش می یابد.

قابلیت پولیش : کامپوزیت های میکروفیل قابلیت پولیش و صیقل خوردن بالایی دارند. کامپوزیت های هیبریدی هم قابلیت پولیش بالایی دارند، اما کامپوزیت های جدید نانو از همه بیشتر می توانند پولیش را تحمل کرده و شکل دهی داشته باشند. زمانی که کامپوزیت قابلیت پولیش و شکل گیری بالایی داشته باشد، شفافیت و درخشندگی خود را به مرور زمان از دست نمی دهد و همچنان حفظ می کند.

ممنون که تا اینجا با سایت تبلیغات مشاغل تبریز همراه بودید، سعی کردیم در مورد بهترین مارک کامپوزیت دندان و برندهای کامپوزیت دندان مختلف با هم صحبت کرده و راهنمایی اجمالی در مورد هرکدام و مزایا و معایبشان به شما ارائه دهیم. برای مشاهده کامپوزیت دندان در تبریز و لیست دندان پزشکان تبریز می توانید روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

سایت تبلیغات مشاغل

سایت ثبت شغل

کامپوزیت دندان در تبریز

لیست دندانپزشکان تبریز

لیست دندان پزشکان تبریز

بهترین مارک کامپوزیت دندان

برندهای کامپوزیت دندان

 

خواندن 19962 دفعه

نظرها

  • sex cams com
    sex cams com

    The industry experts endorse applying a tinted moisturiser to your face before booting up your video assembly.
    3. To start out a video clip contact, open up the Hangouts app.
    Hit the video icon, and when prompted, indicate that you trust the Google Hangouts plugin. In addition, their video clip chat application operates perfectly on all modern-day
    gadgets. Make sure you are in a perfectly lit area so the agent can see you and
    your machine is related to the online. The models are offered certain suggestions on digital camera positioning,
    lights and room atmosphere. Join the Sex Chat Room video chat app that would make it quick to chat to random strangers, anonymously.
    For the best working experience we suggest you use headphones with a microphone but you can however join the call with no
    them. Otherwise, you run the threat of seeming like you are taking the phone in your birthday suit.

    Our testimonials remedy all your concerns like stream excellent, for each-moment charges, the
    styles of performers, and far more.

  • nude teen red head
    nude teen red head

    4 Eyed and Big Boobed Morgan Gets Butthole, Pussy
    & Face Fucked! Each and every lady gets a large shot of cum right in the experience.
    Hot Moms In Pantyhose - Our seductive mature beauties get content
    when emotion sizzling cum on their captivating pantyhose.
    Your Pantyhose Anal - Pretty russian ladies in pantyhose get their limited anal holes drilled.

    Shemales Fuck Shemales - These gorgeous shemales can fuck each and every other in all
    possible holes. Hot Women Fuck Men - Horny females like toying assholes of their boyfriends.

    Mature Lessons - Horny experienced slut teaches inexperienced younger
    teens how to fuck! She gave them very good classes certainly!
    We will at the begging see her as she’s sucking this
    dude’s dick, to get him tricky, and she keeps likely at it for a very good ten min! Genuine
    Apple chargers will have very low ripple less
    than load and then title branded chargers will not be considerably powering.
    Feet screen - Feet Screen website belongs to the new technology of foot fetish websites that aim completely on videos of optimum high-quality, Complicated
    eventualities, daring motion and dozens of various ways to have foot sexual
    intercourse are the exclusive features that will let you to indulge your fetish on the new amount.

  • easy homeowner lighting
    easy homeowner lighting

    whoah this blog is fantastic i like studying your articles.
    Keep up the good work! You know, many persons are looking
    round for this info, you can aid them greatly.

  • https://sumi.izu.onl/exploring-the-healing-powers-of-bpc-157-peptides-a-complete-guide-2/
    https://sumi.izu.onl/exploring-the-healing-powers-of-bpc-157-peptides-a-complete-guide-2/

    Pretty component of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to claim that I get
    in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I'll be subscribing
    to your augment and even I achievement you get right of entry to
    constantly fast.

  • reformas cocinas zaragoza
    reformas cocinas zaragoza

    I just couldn't leave your site prior to suggesting that I actually loved the standard info an individual supply in your guests?
    Is going to be back incessantly in order to investigate cross-check new
    posts

  • Dell Venezuela
    Dell Venezuela

    Hi there! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?

    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few
    months of hard work due to no backup. Do you have any methods to protect against hackers?

  • Lume Gumm
    Lume Gumm

    It's really a cool and helpful piece of info. I'm satisfied that you simply shared this useful information with us.

    Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

  • jungle beast pro
    jungle beast pro

    I have been browsing online more than three
    hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good
    content as you did, the net will be a lot more useful than ever
    before.

  • ltd bongdalu
    ltd bongdalu

    This is really attention-grabbing, You're an overly professional blogger.
    I've joined your feed and look forward to looking for extra of your wonderful post.

    Additionally, I've shared your website in my social networks

  • 대구출장마사지
    대구출장마사지

    You really make it seem so easy with your presentation however I to find this
    topic to be actually something that I feel I would by no means understand.

    It sort of feels too complex and very wide for
    me. I am looking forward to your next put up, I'll attempt to get the cling of it!

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…