مجموعه ها

لیست تجهیزات پزشکی + بهترین برندهای ایرانی تجهیزات پزشکی | تجهیزات پزشکی در تبریز ویژه

تجهیزات پزشکی، همان وسایل و تجهیزاتی هستند که در کارهای مختلف پزشکی به منظور درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات در دسته ی تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات پزشکی عمومی و ... دسته بندی می شود. با سایت اصناف تبریز همراه باشید تا با هم در مورد اسامی تجهیزات پزشکی به صورت کامل و دسته بندی شده صحبت کنیم. همچنین برای مشاهده لیست تجهیزات پزشکی در تبریز می توانید به گروه بندی مربوطه در سایت مراجعه نمایید. لازم به ذکر است می توانید به مقاله قوانین و شرایط ثبت شرکت تجهیزات پزشکی هم مراجعه نمایید.

لیست انواع تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی، یکی از مهمترین قسمت و ملزومات در پزشکی محسوب می شود. وجود تجهیزات پزشکی، برای درمان هر نوع بیماری لازم و ضروری به نظر می رسد. در واقع، یک پزشک، همیشه به تجهیزات پزشکی نیازمند و وابسته است و به واسطه ی همین تجهیزات است که می تواند در حیطه ی تخصص و حرفه ی خود، بیمار خود را درمان کند. همانطور که در مقدمه هم ذکر شد، تجهیزات پزشکی دسته های مختلفی مانند تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات معاینه عمومی، تجهیزات زنان زایمان، تجهیزات بیمارستان، تجهیزات آزمایشگاه و ... را شامل می شود که در ادامه هر کدام به صورت مجزا مورد بررسی قرار می گیرد.

انواع تجهیزات پزشکی

تجهیزات معاینه

وسایل و تجهیزات معاینه، دسته ای از تجهیزات پزشکی هستند که در هر مطب پزشک عمومی و مخصص، بیمارستان و اورژانس آنها را دیده اید و همواره مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات، ابتدایی ترین و اصلی ترین تجهیزات پزشکی محسوب می شوند که وجود آنها برای معاینه و تشخیص انواع بیماری ها، الزامی به نظر می رسد. مهمترین تجهیزات معاینه عبارتند از: فشارسنج جیوه ای، فشارسنج دیجیتال، فشارسنج عقربه ای، گوشی پزشکی، آبسلانگ، دماسنج طبی، چراغ قوه، رینوسکوپ، ترازو، اتوسکوپ، افتالموسکوپ. برای مشاهده لیست درمانگاه های تبریز در سایت اصناف تبریز کلیک کنید.

تجهیزات پزشکی عمومی

دسته ی دوم از تجهیزات پزشکی، تجهیزات پزشکی عمومی هستند که در اکثر درمانگاه ها و بیمارستان ها وجود دارند؛ این تجهیزات هم جزو ملزومات اولیه و عمومی پزشکی هستند. تجهیزات پزشکی عمومی از این قرارند: برانکارد، دستگاه فور، پاراوان، پنبه، الکل، دستگاه اتوکلاو، صندلی تابوزه، رنه فرم (قلوه ای)، میز ترالی. برای مشاهده ی لیست پزشکان عمومی تبریز کلیک کنید.

تجهیزات پزشکی در تبریز

تجهیزات زنان و زایمان

تجهیزات پزشکی مربوط به زنان و زایمان همان تجهیزاتی هستند که در بخش های زنان و زایمان، مطب پزشکان مامایی و متخصصین زنان و زایمان مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله: چراغ معاینه نور سرد، ژل اولتراسونیک، سواپ پنبه ای، تخت معاینه مامایی، اسپاچولا، سونوکیت، اسپکولوم. البته این تجهیزات، تجهیزات پزشکی تخصصی در حوزه زنان و زایمان هستند، در کنار این تجهیزات، تجهیزات پزشکی عمومی دیگری هم در مطب یا بخش زنان و زایمان یافت می شود که در بالا لیست آنها ذکر شد. همچنین برای مشاهده بهترین دکتر زنان در تبریز می توانید به لیست مربوطه در سایت اصناف تبریز مراجعه نمایید.

تجهیزات پزشکی تشخیصی

تجهیزات تشخیصی، از مهمترین دسته های تجهیزات پزشکی هستند. تجهیزات پزشکی تشخیصی، در مطب های عمومی، درمانگاه ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند و همانطور که از نامشان پیداست، برای تشخیص بیماری ها به کار می روند. مهمترین اعضای تجهیزات پزشکی تشخیصی عبارتند از:اسپیرومتر، تجهیزات اولتراسونیک مورد استفاده در پرتونگاری، تجهیزات پزشکی هسته ای، تجهیزات پرتوپزشکی، تجهیزات ادیومتر یا شنوایی سنج، سی تی اسکن، الکتروکاردیوگرام، رکتوسیگموئیدوسکوپ، درون بین، دستگاه ثبت نوار عصب و عضله.

تجهیزات پزشکی درمانی

تجهیزات پزشکی درمانی، نوعی از تجهیزات پزشکی هستند که برای درمان سریع و فوری بیمار استفاده می شوند. این نوع از تجهیزات پزشکی هم در مطب، هم در بیمارستان مورد استفاده قرار گرفته و قسمت مهمی از تجهیزات پزشکی را شامل می شوند. مهمترین تجهیزات پزشکی درمانی عبارتند از: سرنگ، سوزن گیر، سرسوزن، لیزر کم توان، آنژیوکت، گالی پاد، دستگاه ساکشن، اسکالپ وین، پنست، آتل، باند، باند گچی، پاسه سرم، ست سرم، چسب، سوند ادراری.

تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی

تجهیزات پزشکی آزمایشی، همانطور که از نام آنها پیداست دسته ای از وسایل پزشکی هستند که در آزمایشگاه های تشخیصی مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات پزشکی کاربرد چندانی در مطب پزشک ها ندارند و در آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و برخی کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی عبارتند از: هود میکروبیولوژی، بن ماری آزمایشگاهی، انکوباتور کشت باکتری شناسی، دستگاه آنالیزور، الکترولیت آنالایزر، فلیم فوتومتر، دستگاه سانتریفیوژ 48 شاخه، دستگاه تجهیزیه مواد شیمیایی خون، دستگاه شمارنده گلبول های خون و سلول های آزمایشگاهی، اتوآنالایزر، کیت های آزمایشگاهی تشخیص طبی، دستگاه فتومتر، میز مخصوص آزمایشگاه. برای مشاهده لیست آزمایشگاه های تبریز در سایت اصناف تبریز کلیک کنید.

لیست تجهیزات پزشکی در تبریز

انواع تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی شیشه ای

دستگاه استخراج سوکسله، مبرد، بشر، دسیکاتور، قطره چکان، محل نمونه، گنج سنج، پیپت، استوانه مدرج، پتری دیش، قیف بوخنر، قیف جدا کننده، غلظت سنج، بورت، شیشه ساعت، سرنگ گازی، گیلاس مندرج.

لوله ها

لوله تیل، لوله NMR، لوله جوش Thistle، لوله آزمایش

بالن ها

بالن ته گرد، Florence، اشلنک ارلن، بوخنر، بالن حجمی

سایز تجهیزات

ظرف آگار، همگن ساز، اتوکلاو، همزن استاتیک، گلاو باکش، کموستات، رنگ سنج، همگن ساز، Class II Cabinet، میله هم زن، سانتریفیوژ آزمایشگاهی، آسپیراتور، فور، بوته چینی، هود، Laminar Flo Cabinet، میکروسکوپ، کلنی شمار، همزن مغناطیسی، طیف سنج نوری، Mictotiter Plate، چراغ بونزن، قاشقک، Plate Reader، دماسنج، مخلوط کن، گردباری، آب فشان.

تجهیزات پزشکی اتاق عمل

تجهیزات پزشکی مورد استفاده در اتاق عمل فقط در اتاق عمل یافت می شود. تجهیزات پزشکی اتاق عمل طیف وسیعی را شامل می شوند که وجود همه ی آنها در اتاق عمل ضروری است و مهمترین تجهیزات آن به این شرح است: گاز بیهوشی، الکتروکوتر، لباس اتاق عمل، گان جراحی، ماسک جراحی، دستکش جراحی، دستگاه ساکشن، تورنیکه، شان، کاپنوگراف، کملپ یا نگهدارنده، مانیتور، صندلی تابوره، میز مایو، رترکتورها یا اکارتورها، جداکننده بافتی یا دایسکتور.

برندهای ایرانی تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی بخش ها

تجهیزات پزشکی بخش های مختلف بیمارستان ها و درمانگاه های بزرگ، منحصرا در بخش های مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرند و برای تشخیص و درمان بیماری های مربوط به آن بخش وجود دارند: سردخانه و تجهیزات سرمایشی، چراغ سیالکتیک، پالس اکسیمتر، مانیتور علائم حیاتی، دفیبریلاتور، ونتیلاتور، الکتروکاردیوگرام، لارنگوسکوپ، لوله تراشه، اکسیژناسیون غشایی برون پیکری، تجهیزات سنگ شکن، آمبوگ.

تجهیزات دندانپزشکی

رشته دندانپزشکی، یکی از حرفه های حساس پزشکی است که به سبب همین موقعیت حساسی که دارد، وسایل و تجهیزات بسیار متنوعی دارد که مهمترین تجهیزات پزشکی عبارتند از: دستگاه ساکشن دندانپزشکی، فرز آنگل، فرز توربین، اسیداچ،  ماسک، دستکس، مایع ضدعفونی سطوح، مایع ضدعفونی ابزار، بندینگ، روکش، ماده قالبگیری، آکریل، شیلد محافظ، پیشبند و روکش یوتین، یوتین دندانپزشکی، میکروبراش، خون بند، سرساکشن، تیغ جراحی، آیینه دندانپزشکی، توربین دندانپزشکی، فورسپس، تابوره، جرم گیر دندان، فرز، آمالگاماتور، اتوکلاو، لایت کیور. برای مشاهده لیست تجهیزات دندانپزشکی در تبریز در سایت اصناف تبریز کلیک کنید.

تجهیزات پزشکی طبقه بندی نشده

تا اینجا، تمامی تجهیزات پزشکی دسته بندی شده را به صورت کامل و در حوزه ی مربوطه و شرح استفاده ی آن توضیح دادیم. حال به قسمتی از تجهیزات پزشکی می رسیم که دسته بندی خاصی نداشته و در اکثر زمینه های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. این لیست به این شرح است:

بیمارستان سیار، صندلی طبی، گاز طبی، دستگاه اشعه ماورا بنفش، فیلتر هپا، اندام مصنوعی یا توانبخشی، ارتوز و پروتز صورت، سمعک و لوازم کمک شنوایی، تشک طبی، فتق بند، عینک، کفش ارتوپدی، لنز طبی، تجهیزات برقی و مانیتورینگ، کمربند طبی، دستگاه تست ورزش، دستگاه تست قند خونت، دستگاه اکسیژن ساز.

همانطور که تا اینجا مطالعه فرمودید، میشود به راحتی نتیجه گرفت، تجهیزات پزشکی تنوع بسیار زیادی دارند و متناسب با هر حرفه، مورد استفاده قرار می گیرند. اما بهتر است بدانید تجهیزات پزشکی مختلف، برندهای مختلفی هم دارند، که هر کدام نسبت به دیگری مزایا و معایبی هم دارند. با ما همراه باشید تا در مورد معروف ترین برندهای تجهیزات پزشکی تولید ایران و جهان در سایت اصناف تبریز با هم صحبت کنیم. همچنین برای مشاهده لیست تجهیزات پزشکی در تبریز کلیک کنید.

لیست تجهیزات پزشکی

برندهای ایرانی تجهیزات پزشکی

طب و صنعت

طب و صنعت یکی از شناخته شده ترین برندهای ایرانی تجهیزات پزشکی می باشد. طب و صنعت در سال 1366 با مجموعه ای از کارشناسان ارتوپدی فنی، با هدف تولید تجهیزات پزشکی ارتوپدی تاسیس شده است و شامل انواع وسایل محافظ و ارتوپدی برای قیمت های مختلف بدن می باشد.

دی روحه

تجهیزات طبی بارداری و نوزاد دی روحه، اولین تولید کننده بالش های بارداری در ایران و از برندهای تجهیزات پزشکی ایرانی می باشد. همچنین به جز بالش های بارداری، انواع کالاهای سیسمونی و بارداری را نیز در لیست محصولات خود دارد. Dieruhe که یک کلمه ی آلمانی است، به معنای آرامش و نشان دهنده ی این مسئله است که آرامش بیشتر از هر چیزی برای این برند اهمیت دارد. یعنی آرامش مادران! چرا که مادری که در آرامش فرزندش را رشد می دهد، کودکانی سالم و شاد خواهد داشت و در نتیجه می تواند در آینده ی هر کشور و سرزمینی تاثیرگذار باشد. دی روحه این آرامش را در طراحی و ساخت کالاهایی جستجو می کند که هر کدام به نوعی می توانند از درد و ناراحتی و سختی های جسمی و روحی یک مادر بکاهند. همچنین، برای مشاهده لیست تجهیزات پزشکی در تبریز می توانید به سایت اصناف تبریز مراجعه نمایید.

تجهیزات پزشکی حلما طب

حلما طب، یک مجموعه ی تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف می باشد. برخی از محصولات این مجموعه صد در صد ایرانی هستند و بخش تحقیق و توسعه حلماطب تمام تلاش خود را در جهت تولیدات با تکنولوژی پیشرفته انجام می دهد. حلما طب، در سال 1390 به عنوان تولید کننده سرنگ های جنرال و انسولین، شروع به کار کرد و به دنبال افزایش حجم تولید و فروش خود، میکروست، سرم ست، اسکالپ و کیسه ادرار را هم به لیست تولیدات خود اضافه کرد و در نهایت سرسوزن، سرنگ های 3 و 5 هم جزو محصولات تولیدی این برند شناخته شد.

تجهیزات پزشکی آریانا مد

برند آریانا مد یکی از مطرح ترین و معتبرترین برندهای تجهیزات پزشکی ایرانی در کشور در زمینه تولید انواع لوازم پزشکی و تجهیزات پزشکی می باشد. شرکت آریانا مد فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و اکنون از معتبرترین برندهای تجهیزات پزشکی می باشد. هدف این برند بهبود وضعیت نگهداری از بیماران، کاهش منطقی هزینه های مراکز پزشکی، تسهیل روند خدمات پرستاری و پزشکی، افزایش سطح کیفی مراکز درمانی می باشد که تا کنون موفقیت چشمگیری در این زمینه به دست آورده است.

تجهیزات پزشکی آریو

تجهیزات پزشکی آریو هم یکی دیگر از برندهای تجهیزات پزشکی نوپا است که مانند آریانا طب فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده و در مدت کوتاه به دلیل تولید بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات پزشکی، محبوب شده است. اهلی ترین هدف شرکت آریو تولید کالاهای اصیل بوده و توانسته نماد اعتماد الکترونیکی را نیز دریافت نماید و به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی شود.

اصناف تبریز

تجهیزات پزشکی آسانا طب

برند تجهیزات پزشکی آسانا طب که نام اصلی آن، گروه راسانا درمان می باشد، از موفق ترین و بهترین شرکت های تولید تجهیزات پزشکی در ایران محسوب می شود و از بهترین برندهای تجهیزات پزشکی ایرانی می باشد. برند آسانا طب در زمینه ی تجهیزات پزشکی و توانبخشی از سال 1389 شروع به کار کرده و به یکی از قدرتمندترین تولید کننده های تجهیزات توانبخشی پزشکی شده است. برای مشاهده لیست تجهیزات پزشکی در تبریز به سایت اصناف تبریز مراجعه نمایید.

تجهیزات پزشکی آوا پزشک

یکی دیگر از برندهای تجهیزات پزشکی ایرانی، آوا پزشک است که محصولات یکبار مصرف مانند اسکلروتراپی، میکروکانولا، سرسوزن دندانپزشکی، پانچ نمونه برداری، سرسوزن چشم پزشکی، انواع سرنگ از جمله سرنگ انسولین، سرنگ لوئرلاک و ... را با کیفیت رقابتی تولید می نماید. همچنین آواپزشک، از جمله برندهای تجهیزات پزشکی ایرانی است که حوزه ی صادرات محصولات به کشورهای CIS، خاورمیانه، آسیای میانه، آفریقا و ... را به عنوان یک برند ایرانی بین المللی در زمینه افتخارات خود دارد.

تجهیزات پزشکی کا می

تجهیزات پزشکی کامی، در اوال دهه 80 تاسیس شده است که در زمینه تجهیزات الکتروپزشکی چون واحدهای جراحی برای دستیابی به مایعات انسانی و حیوانی است که در حوزه مراقبت در منزل، اورژانس، بیمارستان و حوزه زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. سایر دستگاه های پزشکی مانند تجهیزات تشخیصی، دستگاه های TENS، دستگاه های مدیریت دمای بدن، دستگاه های Anti Decubitus، تب سنج دیجیتالی، دستگاه فشار خون، رطوبت سنج هم از حوزه فعالیت های کامی می باشد.

تجهیزات پزشکی کافلون

تجهیزات پزشکی Caflon توسط انجمن توزیع کنندگان صنعت بهداشت، به عنوان قدیمی ترین شرکت عضو شناخته می شود. این شرکت در سال 1998، اولین شرکت معتبر ISO 9002 در صنعت توزیع بهداشت شناخته شد.

تجهیزات تنفسی یحیی

ماسک YAHYA یکی از جدیدترین و باکیفیت ترین برندهای تولید کننده ماسک تنفسی می باشد که توانسته با ارائه بهترین انواع ماسک ها با بهره مندی از جدیدترین استانداردهای جهانی، مناسبترین ماسک های تنفسی را تولید کند. در حال حاضر ماسک یحیی معتبرترین برند تولید ماسک تنفسی شناخته می شود.

تجهیزات پزشکی ایزی لایف

برند ایزی لایف از سبد تولیدی شرکت زرین رویا می باشد که از رضایت عمومی در ایران برخوردار بوده و روز به روز در حال بهبود کیفیت محصولات خود می باشد. این شرکت محصولاتی چون تب سنج، دستگاه بخور سرد، فشار سنج را تولید می نماید؛ همچنین بیشترین سهم تولید و فروش پوشینه بزرگسال در کشور را در اختیار داشته و در عین حال، در حال گسترش صادرات به کشورهای همسایه نیز می باشد.

تجهیزات پزشکی ریما

برند ریما یکی از برندهای پرقدرت و محبوب شرکت زیست ابزار پژوهان است که محصولاتی در زمینه کیت های تشخیص سریع و با هدف افزایش سطح بهداشت عمومی و قابلیت تشخیص سریع و دقیق فردی ارائه می دهد. نام ریما، از دریاچه ارومیه الهام گرفته شده تا ریما، یکی از برندهای تجهیزات پزشکی ایرانی یادآور حیات، روشنایی و پاکی باشد. همچنین ماسک های تنفسی ریما تولید شده از نانوالیاف شده و کیفیت مطمئنی را برای خود کسب نموده است. سایت اصناف تبریز لیست تجهیزات پزشکی در تبریز را ارائه می نماید.

برندهای تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی مدوکس

شرکت Medoux یکی از تولیدکنندگان برتر ماسک های تنفسی در ایران می باشد که دسته بندی کاملی از انواع ماسک های تنفسی سوپاپ دار، سه بعدی، N95، بدون سوپاپ و ماسک های سه لایه را در بخش تولید خود دارد. مدوکس، به دلیل تنوع بالا و توجه به انواع سلایق، محبوبیت بالایی دارد؛ از جمله ماسک های کودک در طرح و رنگ های جذاب و زیبا، ماسک های مخصوص بانوان با طراحی های ظریف و محبوب، از محصولات خلاقانه و منحصر به فرد این برند می باشد.

تجهیزات پزشکی بارمان

برند BIT در زمینه تولید ماسک و تجهیزات پزشکی فعال مب اشد. این برند در زمینه ماسک های سه لایه به عنوان بهترین وسیله برای پیشگیری از بیماری کرونا، فعالیت گسترده ای داشته است که با یک لایه فیلتر ملت بلون، با گرماژ حداقل 25 گر می باشد. ماسک ایلیا بارمان، دارای پروانه ساخت از سیب سلامت و وزارت بهداشت بوده و توسط دستگاه های تمام اتومات اولتراسوند، بدون دخالت دست و در محیط کاملا بهداشتی تولید شده و اسپان باند نانو آنتی باکتریال آن، به حفظ سلامتی کمک بسیاری می کند. این شرکت با توجه به کیفیت و محیط تولید مطلوب، تواسته با بیش از 300 مرکز درمانی، در حوزه تامین ماسک سه لایه همکاری موفقی با بیش از 300 مرکز درمانی داشته باشد. این شرکت جزو معدود تولید کنندگان ماسک های سه لایه پزشکی است که با داشتن تمامی مجوزهای بهداشت و درمان، موفق به اخذ تمامی استانداردهای اروپا شده است.

تجهیزات پزشکی حیات

شرکت تولیدی حیات، با سابقه ی بیش از دو دهه فعالیت، در حوزه تولیدات صنعتی، هم اکنون از بزرگترین تولید کنندگان ماسک های سه لایه می باشد که با شروع بحران کرونا، از سال 98 وارد عرصه تولید ماسک های پزشکی شده، با دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست، به تولید روزانه یک میلیون ماسک رسیده و عنوان بزرگترین کارخانه تولید ماسک در خاورمیانه شناخته شد.

تجهیزات پزشکی صحرائی

تجیهزات پزشکی صحرائی با سابقه بیش از 15 سال در زمینه تولید تخت های بستری و بیمارستانی، انواع ترالی های بیمارستانی، تجهیزات اتاق عمل و اورژانس به عنوان شرکت های مطرح شناخته می شود. لیفتینگ بیمارستانی به صورت کامل توسط مجموعه صنایع پزشکی صحرائی انجام می شود.

این برند با تولید انواع تخت های بیمارستانی مکانیکی و برقی، در انواع مدل های تک شکن، دو شکن، سه شکن، با جنس های ABS و فلز، یکی از تولیدکنندگان و ارائه کنندگان برتر بازار محسوب می شود. این برتری در تولید کنندگی به حدی پیشرفت کرده که تخت بیمارستانی صحرائی به عنوان یکی از خوشنام ترین تخت های بیمارستانی در ایران و منطقه شناخته شده است. همچنین برای مشاهده لیست تجهیزات پزشکی در تبریز ثبت شده در سایت اصناف تبریز کلیک کنید.

تجهیزات پزشکی زنیت مد

تجهیزات پزشکی زنیت مد، یکی از خوشنام ترین و شناخته شده ترین برندهای تجهیزات پزشکی ایرانی در بازار پزشکی می باشد. تجهیزات پزشکی زنیت مد، با گستره کاملی از محصولات پزشکی تخصصی و خانگی، از سهم بزرگی از بازار تامین تجهیزات پزشکی خانگی و پزشکی، برخوردار باشد.

تجهیزات پزشکی سوپا

تجهیزات پزشکی سوپا، اولین تولید کننده تجهیزات یکبار مصرف پزشکی در ایران می باشد که با هدف برآورده کردن نیاز های هموطنان و بی نیازی کشورمان از واردات این نوع از تجهیزات پزشکی به ایران، تاسیس شده است. برند سرپا، مفتخر است که با تولید بیش از پانصد محصول تولید کننده، از بیش از 7300 قطعه از تجهیزات پزشکی، سروس خدمات پس از فروش در سر تا سر کشور، همچننی عرضه انواع تولیدات با قیمتی یکسان، در دورترین نقاط ایران توانسته به مرحله ی بالاترین میزان از صرفه جویی ارزی، در محصولات مشابه برسد و نام آورترین کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در خاورمیانه شود.

بهترین برندهای تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی رضا راد

شرکت رضاراد، در سال 1371 و با سرمایه گذاری در بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه بازرگانی و واردات کالا و تجهیزات پزشکی آغاز کرد. یکسال بعد، به صورت تخصصی در بخش تولید محصولات ضدعفونی کننده مصرفی و محلول ضد عفونی کننده میکروتن، وارد بازار تجهیزات پزشکی و بهداشتی شد و از آن تاریخ تا هم اکنون، تواسنته در زمینه کنترل عفونت فعال باشد.

تجهیزات پزشکی فنون طب

شرکت فنون طب نقش جهان، با سابقه ای بیش از دو دهه فعالیت، اولین شرکت دانش بنیان، در زمینه های تولید دستگاه های اولتراسونیک پزشکی محصول می شود. همچنین تجهیزات پزشکی فنون طب، دارای انواع گواهی های فعالیت صنعتی، تاییدیه های ارائه کل تجهیزات پزشکی، گواهینامه های SO13485، ISO9001، ISO2000 از BRS برای تمامی محصولات خود می باشد. شرکت فنون طب، مفتخر است با تولید بیش از چهل هزار دستگاه جنین یاب و حدود 200 دستگاه فتال مانیتورینگ فعال در سطح کشور، ثابت کند آمادگی تامین تمامی نیازهای مراکز درمانی در سطح کشور را دارد.

تجهیزات پزشکی فروهر کالا

تجهیزات پزشکی فروهرکالا از بهمن ماه سال 1397، به صورت کاملا رسمی فعالیت خود را در حوزه صنایع پزشکی و محصولات نگهدارنده ارتوپدی آغاز کرد. تجهیزات پزشکی فروهر، در تهیه محصولات باکیفیت، در جهت حمایت و رعایت حقوق مصرف کننده با تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، قدم هایی هر چند کوچک، در تامین نیازهای مردم شریف کشور ایران برداشته باشد.

تجهیزات پزشکی دایان تجهیز

تجهیزات پزشکی دایان تجهیز ایران، فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات پزشکی حمل از جمله تولید انواع ویلچر، تجهیزات ویلچر و متعلقات آن، در سال 1393 آغاز کرد. تجهیزات پزشکی دایان تجهیز ایران، در نظر دارد با استفاده از تجربیان کارشناسان توانا، متخصص و حرفه ای، به برند برتر کیفی و کمی تولید ویلچر و تجهیزات آن، در خاورمیانه دست یابد. نوآوری ها و تلاش های تیم متخصص دایان تجهیز، تاکید و تعهد بر کیفیت محصول، مشتری مداری باعث شده این شرکت تولیدی، از مجموعه های خوشنام و پرآوازه در میان مشتریان، در بازار ایران محسوب شده و همچنین مورد تایید انواع مصرف کنندگان، متخصصان و کارشناسان حوزه تجهیزات پزشکی شناخته شود.

ممنون که تا اینجا با سایت اصناف تبریز در مورد لیست تجهیزات پزشکی در تبریز همراه بودید. اگر شما هم تجربه ای در مورد لیست تجهیزات پزشکی و برندهای تجهیزات پزشکی ایرانی دارید، حتما با ما درمیان بگذارید.

 

 

خواندن 4165 دفعه

نظرها

  • golden goose cheap
    golden goose cheap

    I intended to write you that very little remark to thank you very much as before for the pleasing secrets you have shown above. This is simply shockingly generous of you in giving easily precisely what a few individuals might have advertised as an ebook to make some bucks on their own, chiefly since you might well have tried it if you ever considered necessary. These strategies in addition served like a fantastic way to recognize that most people have similar eagerness similar to mine to realize very much more related to this problem. I am certain there are lots of more enjoyable situations ahead for folks who start reading your site.

  • hermes outlet online
    hermes outlet online

    I needed to compose you that bit of word to help say thank you the moment again for your beautiful things you have featured on this site. This is tremendously open-handed of people like you to provide unhampered precisely what numerous people might have supplied as an e-book to end up making some cash for their own end, particularly considering that you could have done it in case you wanted. Those things in addition acted to be a fantastic way to understand that other people have a similar interest just like my own to know much more with regard to this issue. I think there are numerous more fun situations ahead for those who read carefully your site.

  • jordan outlet
    jordan outlet

    Thank you a lot for giving everyone remarkably nice possiblity to discover important secrets from this blog. It is often so superb and packed with fun for me and my office colleagues to visit your website not less than thrice a week to find out the newest guidance you will have. Not to mention, I am always impressed with the terrific tactics served by you. Certain 3 facts in this posting are essentially the best we have had.

  • ggdb shoes
    ggdb shoes

    Thanks so much for providing individuals with an exceptionally special possiblity to read critical reviews from this web site. It is always so kind and as well , packed with fun for me personally and my office friends to visit your web site at the very least three times per week to find out the fresh guides you will have. Of course, we're always fascinated considering the outstanding tricks you serve. Some 4 areas in this article are basically the most efficient we've ever had.

  • bapesta shoes
    bapesta shoes

    Thanks so much for providing individuals with an extremely memorable possiblity to read from this site. It is always so amazing plus stuffed with a good time for me and my office acquaintances to visit your website nearly three times in one week to learn the fresh guides you have got. And of course, I am also always contented concerning the magnificent methods you serve. Selected 2 points on this page are ultimately the most efficient we've ever had.

  • goyard bags
    goyard bags

    I and my guys happened to be following the great suggestions found on your web blog and instantly got a terrible feeling I had not thanked the web site owner for those tips. Those young boys were for that reason stimulated to study them and already have in actuality been having fun with those things. Thanks for turning out to be simply kind and then for making a choice on this sort of brilliant themes most people are really desperate to understand about. My very own sincere apologies for not expressing gratitude to earlier.

  • 1469
    1469

    Traztamiento dee celluoitis facialAvatar catoon pornAnaal squirting 2008 jrlsoft
    enterprises ltdTurnkey adlt site xxxCeating wife sexx videosModelks lingerie galleriesAmatteur
    swingers 2009 jeosoft enterprises ltdHow exactly dos one sick a fuckSlut cocksufker galleriesItss a great day to whijp somebodys assYoung girl naked
    video freeJupia gold plrn stgar big titsFrree video
    off amateur bijsexual orgyNaked picturess oof girls wigh no legsPhotis off teen boysWhere aare mmy breastsFree online
    viduo strip pokerCoples naked outdoorsCompilations of thee enormous penisAcne scar facialPamalea anderson sex
    videoSexy girl googlePeee piss drinking videeo movieLet me seee your titsSeex ppot clipGay freindly spots meetiing charlotteStufffed chicken breasts ffor thanksgivingLe meur assholeVayina stretching pornNude art bill henson teen picsNews photo nude militaryGay masterbatjon clipsMens adult magazines
    purely 18 https://bit.ly/2ILrSrE Bobo chan sexx picturesWorld off warcraft nure vidoeTeluu femdom https://cutt.ly/mUV9mWW Askan models oh amaeteursFirst awsome sexPeee ouside clips https://tinyurl.com/yzxrx6s5 Com
    india sex videoIslanf of lesbianBreast cancer andd eer ppr https://bit.ly/2PXoPQN Long free shemale moviesNaked coed
    channging roomsFlat bottom bpats ffor sale https://bit.ly/3iOv8lZ Milf's iin pantyhose sexTranny dominbation videoo galleryMature aamature hairyy beaver tube https://bit.ly/3qyz36Z Uplod photoss of a slutFat indian fucking videosDanni minogue bikinii pictures https://bit.ly/3xsljAV Big black bootyy sexFree lesbian porn toonsFreeeones handjobs https://bit.ly/3iGK9q2 Hot teen camel toeMeleee nakedBloddy ffist https://bit.ly/3p9gM1d Sarah palun porn lookalikeCelebrities iin porn videosTween girl models non nde https://cutt.ly/8xSwKqy Legs andd co escortsGrow up pussy cat dollSpeigler thumb brake https://bit.ly/3SbXR2z Delicious sex freePicc galleries peenis insertionEx girlfriend
    free nudes https://bit.ly/3lxGsUt Sticky cum facialDifferent loking penisesBriit guyy sucks
    mailman https://bit.ly/37n09YP Young boyus hot mopms sexNovaa acoia escortsJust 18 pussy cat teens https://bit.ly/34U050d Managemenmt sex scenePediatric thumb
    splintsNude picxs of evelyn lory https://bit.ly/3lz4cHs Sexx offenders
    list ncDream lucid vibratorPornn frre video
    pparadise sex https://cutt.ly/FYQTAiio Titss slaped while fucking herMomm shsks
    cockAsian american chinese https://bit.ly/3kAmAO1 Soul caliber ude hacksVintafe trek
    760Sexy leather clothing https://bit.ly/3HiU9yK Interracial gangbang oralCommon causss oof dsath
    in teensRuseian brrides sexy https://bit.ly/3bQR100 Delaydd
    ejhaculation duue to masturbationAdult couple movie togethsr watchFrederick
    amateur radio https://bit.ly/2Fbm8WU Online
    freee thug gay sexNew swinger vidsBilateral breast feeeding
    https://bit.ly/3sz2HgR Adult video cape coralWitdher adult
    scenesMisstress succk own https://bit.ly/2OsIO9y Wide ass sexGirl pleasure herselfLovette aand
    pornoography https://cutt.ly/XUOzEI2 Slow weet
    fuckingLarge breast cleavageMasturbate with my brothe https://bit.ly/3sF8CkI Urssula ahdress nude fil clipsFree ome transexual
    seex vidsRussian nudkst celebration https://bit.ly/30Kf9Lu Free brazilian pusswy playStrip tedase and stockingsCelebrity nude
    cyrus https://bit.ly/30NwPXh Freee pregnant prn ameteurFuturaama onn adult swimOldd
    southern pussy https://bit.ly/3qpFL0X Naked fatt mumsLow
    cot facial bedds chairsSounding dck videos https://bit.ly/3Jj80qG Free college xxx trailersLady chadley adukt filmDrinks thaqt produce breast milk https://cutt.ly/8U4Tffa Bobby straihht blowjobFreee
    video nudist wife momAmsteur blog nudist phofo https://cutt.ly/RcAxuY2 Pay sitfes pornHardcore
    ganmg bang mom pornBetween figuringg frrom mann rochesster
    seex shakespeare https://bit.ly/3m4l5tY Galveston pollice
    seex offennder registrationMilf escrts troy miGirls sex nuce tts free pic
    https://bit.ly/3wabqUO Online ffree lesbian sex gamesWays to marlet teensSan diego nnaked guitars https://bit.ly/3H1ltRX Adlt goddessAmature acial movieSex ggod meyhod free download
    pdf https://bit.ly/2RbMU7B Bondage clipsfreeX-rated virginDating nude russian wokmen https://tinyurl.com/ydghkp7z Facc edown aass up universityList off poen stars by ageAttc treasures
    vintage hardware https://tinyurl.com/2lk9fvug Adult educatrion programs iin texas literacyAdjlt stores
    iin sacramentoGiant buttlug gay x tub https://bit.ly/3r9FEIr Free teen devotionPregnant blak girls gets fuckedSwinger por
    free https://bit.ly/3pZMsb5 Freee muslijm woken seex videosCrossdressing rdalistic
    vaginaTiny black adventure sex https://tinyurl.com/yz8vjzz4 Freee hardcore piHugee
    italiaan assSeex games for frdee https://bit.ly/3spW1l3Sweet titss pretty pussyPaul begala
    pkrn starBckey nude piucs https://bit.ly/306Z6e7 Alexazs vibraging insatiable pussyShortbus nude sceneVicji miof https://bit.ly/3c5ptUG Nakwd pics of randy ortonSkiny dipingg fuck festHot irl fucks snake https://bit.ly/2PQP6QG Seexy bous youngCondom
    depot reviewBikini photos sex https://bit.ly/2SqXzM5 Hoow too cum betterPorno espaniaHeaalth benefits off mssturbation https://bit.ly/38vUM9g Hotel erotic andreea blakeRiick
    solomo sex videoAateur ault video shaare website https://bit.ly/3doV7fX Femake njde wrestlingsHarccore amateur wivesHarpld andd
    kumaar ggot to whie castle nde clips https://bit.ly/3x1PjkU Xtube hondhran cum shotClip cock gallry sucking videoLesbian licking eacch other nude porn https://bit.ly/3F29hjh Videos of strip
    teaseWatersports piss ugasWhy does mmy husbwnd like
    pordn https://cutt.ly/wUbB0wU Im in llve lyric pain stripper t witMegan fox pses nude in playboySeexy naed thai ladies masturbawting
    https://bit.ly/3ieQDft Avatars tren titansBlack girl gets ass kissedVideeo porno de ana kerina sotoNudee arrt posersOranghe county milfsTo the bys bottoom
    lipTurnkey porn webb siteAmkingdom special hairyCat doll goot kicked off pussy whoCrossdsresser podn vieosVintage bulldozierXhamster mom gangbang videoKatriune facialStroke thzt
    cockAsin clean fuels associationPublic fficials caught
    nudeEscort's in lexingto kyAdult msagent charCodi milo nakedMature milfss feet toesOldd mp3 xxxx fromSexx stories
    frum freeNude places san antonio txVintage silver coinsHow tto hafe sexx with a vigin girlTity pussyHomemade sex tape free matureAdult chinese frtee movieFbi porn raidFetish fatt wifeNudee girldriends frree
    amateurLaex crossThin mjlf biig cockGirl showws clitorisAsian big oob thumbBlogspot
    gaay exhibitionists nudistsGarrter sex mpegAdult eduxation principleVinhy eduson ssex
    picturesLindsey lohans puissy shotHusbands spanked
    byy their wives storiesPercentage of heterosexual
    men with one pre-pubertal homosexual experienceClaudia anntonelli porn3 girls shar cumAsian superherione wrestlingSexual abuse victim with
    an abstratCriminal sexual copnduct michiganYou tubbegirl oon girl sexBig
    carps dildoTurnn rings around during sex

  • golden goose superstar
    golden goose superstar

    I together with my friends have been viewing the best information on your site while unexpectedly came up with a terrible suspicion I had not thanked the website owner for them. My men appeared to be as a consequence stimulated to learn them and have now pretty much been tapping into them. Thanks for getting simply accommodating and then for settling on this sort of remarkable guides most people are really needing to know about. Our honest regret for not expressing gratitude to earlier.

  • supreme clothing
    supreme clothing

    I as well as my buddies have already been reading through the excellent information from your website and then suddenly got a terrible feeling I had not expressed respect to the web site owner for those secrets. My men were consequently very interested to study all of them and have now undoubtedly been having fun with these things. We appreciate you actually being simply kind and also for obtaining these kinds of amazing themes most people are really eager to be informed on. My honest regret for not expressing appreciation to you sooner.

  • jordan
    jordan

    I wish to express some thanks to the writer just for rescuing me from this challenge. As a result of browsing through the internet and getting strategies which were not helpful, I thought my life was gone. Being alive without the approaches to the problems you have solved all through your website is a serious case, and the ones that could have in a wrong way affected my entire career if I hadn't come across your web blog. Your own understanding and kindness in handling all areas was precious. I don't know what I would've done if I had not come across such a step like this. It's possible to at this point relish my future. Thank you so much for your specialized and sensible help. I will not hesitate to propose the blog to any person who should receive tips on this problem.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…