طراحی سایت در تبریز + سایت تبلیغات مشاغل تبریز

یکی از خدمات عمده ی شرکت طراحان جوان تبریز، طراحی وبسایت برای مشتریان بزرگوار می باشد.

همانطور که می دانید، شعار اصلی سایت تبلیغات مشاغل تبریز، یک مینی وبسایت برای همه است. هدف اصلی تیم تبریز 118 در ابتدا، فراهم کردن امکان قابلیت جستجو در گوگل برای هر شغل است. دقیقا همان کاری که وبسایت های شخصی و تجاری انجام می دهند. با این تفاوت که وبسایت اختصاصی، حجم و قابلیت بیشتری دارد، اما هر صفحه ی سامانه مشاغل تبریز 118، 0.0001% هزینه ی طراحی وبسایت را شامل می شود! بله، ما یک مینی وبسایت با کمترین هزینه برای شما فراهم آورده ایم تا هر شغل و کسب و کاری در تبریز، با هر اندازه، ساختار، نوع و حجم فعالیت بتواند در موتور جستجوی گوگل با نام اختصاصی خود قابلیت جستجو داشته باشد و بدون اینکه هزینه ی میلیونی طراحی یک وبسایت را داشته باشیم، بتوانیم اطلاعات کاری، زمینه فعالیت، معرفی کسب و کار و ... خود را در بستر اینترنت به نمایش بگذاریم.

طراحی سایت در تبریز

چرا باید سایت داشته باشم؟

اما همانطور که می دانید، برای برخی کسب و کارها، داشتن وبسایت شغلی اختصاصی، یک مسئله ی اجتناب ناپذیر است و داشتن یک صفحه ی مختصر در سایت تبلیغات مشاغل مختلف اینترنتی، نیاز آنها را برآورده نمی کند.

شرکت طراحان جوان تبریز با داشتن تیم حرفه ای و متخصص در زمینه ی طراحی و آماده سازی انواع وبسایت های مختلف آموزشی، تجاری، فروشگاهی، مذهبی، تولیدی، رسانه ای، تبلیغاتی و ... در خدمت شما مشتریان بزرگوار در سراسر کشور می باشد.

آیا خدمات طراحی سایت فقط مخصوص تبریز است؟

خیر. شرکت طراحان جوان تبریز به شماره ثبت 54832 یک شرکت رسمی در زمینه تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ می باشد. می توانید از قسمت تماس با ما، تماس با شماره تلفن های موجود یا ارسال پیام از واتس اپ و تلگرام، با پشتیبانی تبریز 118، اقدام به سفارش طراحی وبسایت نمایید. پس از مرحله ی راهنمایی و مشاوره، در صورت توافق و ثبت سفارش، قرارداد حاوی مهر، امضا، لوگوی رسمی و شماره ثبت شرکت به صورت دیجیتال برای شما ارسال می گردد که به صورت رسمی و قانونی برای هر دو طرف قابل پیگیری خواهد بود.

در نهایت، در زمان مورد توافق، وبسایت مورد نظر شما تقدیم حضور خواهد شد.

سایت های طراحی شده، قابل ویرایش خواهند بود؟

بله. وبسایت های مورد طراحی توسط تیم طراحان جوان تبریز استاتیک نمی باشد و تماما قابل به روزرسانی لحظه ای توسط تیم یا حتی خود شما خواهند بود.

خود من هم می توانم سایتم را مدیریت کنم؟

بله. هر پروژه ی طراحی سایت، شامل آموزش رایگان مدیریت کلی وبسایت خواهد بود که به وسیله ی آن می توانید به تنهایی و بدون نیاز به یک طراح وبسایت، محصولات جدید یا خدمات جدید خود را به سایت اضافه کنید، مواردی را حذف کنید و به هر نحوی که مایلید ویرایش کنید.

در صورت بروز مشکل در وبسایت، چه کنم؟

وبسایت شما پس از طراحی، دارای یک سال پشتیبانی فنی رایگان خواهد بود. به این معنی که هر لحظه در صورت بروز مشکل، می توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و مشکل پیش آمده را مطرح نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت مشکل شما را رفع نمایند.

پس از اتمام دوره پشتیبانی فنی رایگان، در صورت بروز مشکل رفع خواهد شد؟

بله، در صورت بروز هر گونه مشکل پس از اتمام پشتیبانی فنی یکساله رایگان، می توانید سفارش رفع ایرادات فنی وبسایت را نمایید. پشتیبانی فنی خارج از پشتیبانی یکساله، شامل هزینه خواهد بود.

از کی می توانم کنترل سایتم را داشته باشم؟

از اولین روزی که وبسایت تقدیم حضورتان گردید و کاملا راه اندازی شد، می توانید تقاضای دریافت نام کاربری و رمز ورود نمایید.

لازم به ذکر است، پشتیبانی فنی یکساله فقط در صورتی خواهد بود که سایت تحت کنترل تیم باشد، ویرایش و به روزرسانی ها توسط تیم انجام شود. به عبارت دیگر، در صورتی که پس از اتمام راه اندازی سایت، تقاضای نام کاربری و رمز ورود نمایید پشتیبانی یکساله شما لغو خواهد شد. تیم طراحان جوان تبریز فقط در صورتی ضمانت فنی یکساله ارائه می دهد که سایت تحت کنترل خود تیم باشد و مشکلاتی که تحت کنترل خود تیم به وجود می آید قابل حل شدن خواهد بود.

مدت زمان طراحی وبسایت چقدر خواهد بود؟

مدت زمان طراحی وبسایت شما، بسته به نوع سفارش شما، از 20 روز الی 2 ماه کاری، زمان برای طراحی و اتمام پروژه نیاز دارد.

هزینه طراحی وبسایت و نحوه ی پرداخت به چه صورت خواهد بود؟

تعرفه طراحی وبسایت، با توجه به نوع سفارش شما، از قیمت پایه ی 28.000.000 ریال شروع و تا 63.000.000 ریال خواهد بود. پرداخت ها به صورت سه قسط پیش از آغاز، حین انجام و پایان پروژه می باشد.

قالب وبسایت، سفارشی خواهد بود؟

معمولا، طراحی وبسایت توسط تیم، از بین بسته های طراحی شده ی تیم انجام می گیرد؛ این قالب ها کاملا بر اساس نیاز شما، منو، تعداد صفحات، قسمت های مختلف و امکانات درخواستی را خواهد داشت.

همچنین برای دریافت نمونه کارهای طراحی شده توسط تیم ما، می توانید به پشتیبانی واتس اپ ما به شماره 09106759732 پیام بدهید.