اصناف، سنگربانان در جنگ اقتصادی

 

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اصناف نخستین سنگربانان اقتصاد اجتماعی هستند و زمانی به اقتصاد توسعه یافته می رسیم که از اقتصاد اجتماعی برخوردار باشیم.

سینکی
اولین اجلاس دوره هفتم- حسن یونس سینکی

حسن یونس سینکی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز دوشنبه در نخستین اجلاسیه دوره هفتم نمایندگان اتاق اصناف ایران با بیان اینکه شناخت از وضعیت موجود و شرایط زندگی می تواند راهگشای حل مسایل باشد، افزود: در شرایط فعلی وظیفه اصناف، حفظ آرامش است و باید بپذیریم که اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم. مصون سازی افکار عمومی در برابر شایعات از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بپذیریم که کسی دلسوزتر از خودمان برایمان نیست.

وی با بیان اینکه وجود ۴۹۰ هزار واحد صنفی تولیدی در کشور سرمایه بسیار بزرگی است، تصریح کرد: دشمن توان تحریم واحدهای تولیدی کوچک را ندارد و در هیچ کجای دنیا نمی‌توانند واحدهای تولیدی کوچک را تحریم کنند .

سینکی اظهار کرد: برای حفظ آرامش در جامعه باید از تجربه شکست تحریم های دوره های قبل و  همچنین تجارب دوران دفاع مقدس بهره بگیریم و در شرایط موجود ، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. راهبرد دیگر متقاعدسازی است که باید آن را بپذیریم و بدانیم که استقلال هزینه دارد و باید سختی ها را تحمل و برای آن هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه پیام اجتماعی در شرایط فعلی رسیدن به آرامش اجتماعی است، ادامه داد: تبدیل نقدینگی به کالاهای سرمایه ای، فرار سرمایه ها از کشور و افزایش تورم از جمله اهداف دشمن در شرایط کنونی است.

سینکی در خصوص اهمیت تجارت الکترونیک نیز گفت: در سال ۹۶ درآمد حاصل از تجارت الکترونیک ۱۶۵ هزار میلیارد تومان و در سال ۹۵ حدود ۹۵ هزار میلیارد بود که به واقع دو برابر شده است لذا باید برای از بین نرفتن صنوف سنتی به اهمیت تجارت الکترونیک در معاملات پی برد و اصناف را به این سمت سوق داد. وی همچنین تاکید کرد : اصناف باید حرکت به سمت نوین گرایی و نوگرایی را جدی بگیرند چون نوین سازی، سرمایه اصناف است. 

پیشنهاد مدیر سایت

*برخی از مطالب شاخص سایت*
.

.

جهت مشاهده اطلاعات شغل کلیک کنید

.

.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر کلیک کنید

.

.

جهت مشاهده اطلاعات کامل آگهی کلیک کنید

.

.

جهت مشاهده متن کامل کلیک کنید

 طراحان باهر جوان بارمان تبریز،سامانه مشاغل تبریز (تمام حقوق این سایت و اطلاعات موجود در آن نزد مالک محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد)

این سایت در ساماندهی سایت های ایرانی ثبت شده و دارای نماد اعتماد می باشد.