مجموعه ها

zahra rad

zahra rad

وقتی خبر بارداری می شنویم، گان می کنیم روزهای شادی و هیجان ما رسیده؛ روزهایی که ثانیه به ثانیه با رشد و بزرگ شدن یک کودک در بطن ما آغاز می شود. اما همیشه هم اینطور نیست و گاهی این شادی ها ممکن است کمرنگ تر شود. همانطور که می دانید، اکنون بدن شما در حال تغییر است. هورمونهای بدن شما، سیکل همیشگی خود را طی نمی کند و دچار تغییراتی خواهد شد. این تغییرات باعث به هم خوردن روتین همیشگی بدن شما می شود و رفتارهای قبلی را نسبت به مسائل نخواهد داشت. اینجاست که تجویز و نسخه پیچی همسایه ها و فامیل شروع می شود و شما از بین آنها، هر چیزی را که به ذهنتان خطور می کند امتحان می کند. اما باید بدانید در دوران بارداری، همیشه چیز قابل کنترل نیست! با سامانه مشاغل تبریز 118، سایت تبلیغات مشاغل همراه باشید تا در مورد کاهش تهوع در بارداری و چند مورد از راهکارهای آن صحبت کنیم. همچنین، برای برقراری ارتباط با دکتر مرجان امینی در تبریز، پزشک زنان زایمان منتخب وبسایت تبریز 118 یا شماره مطب دکتر مرجان امینی یا آدرس دکتر مرجان امینی در تبریز می توانید به صفحه ی شخصی ایشان در وبسایت مراجعه نمایید.

جشن عروسی، یکی از مهمترین رویدادها برای هر عروسی محسوب می شود. شما قرار است در این روز مهم، با لباس سفید و تور و تاج همانند یک ملکه بدرخشید. بله ! شما ملکه ی این روز بزرگ و مهم هستید! پس اگر قرار است ملکه باشید همه چیز باید دقیق و حساب شده باشد. به خصوص آرایش که برای هر بانویی از مهمترین مسائل محسوب می شود. یک آرایش خوب ویژگی های مهم زیادی دارد. مثلا تطابق رنگ کرم پودر با پوست شما، طرز طراحی سایه با فرم صورت ابرو و چشم شما، انتخاب رنگ مناسب آرایش با چهره و لباس شما و ... اما یکی از مهمترین معیارها که باعث می شود بهترین آرایش روز عروسی را داشته باشید، پوست زیباست! بله! پوست زیبا و سالم باعث افزایش دوام آرایش، خوابیدن بهتر کرم پودر و محصولات آرایشی روی پوست شما، یکدست و مخملی نشان داده شدن آرایش شما می شود. پس مراقبت های پوست قبل از عروسی هم یکی از مهمترین لیست کارهای عروسی است که باید برنامه ریزی دقیقی برای آن داشته باشید. با تبریز 118 همراه باشید تا در مورد روتین پوستی قبل از عروسی با هم صحبت کنیم. همچنین برای دریافت مشاوره برای انواع روتین و نوع آرایش عروسی، می توانید با سالن آرایشی عروسان در تبریز به مدیریت خانم نسرین روانمهر تماس حاصل فرمایید.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…